Podjetje Vispak je zaključilo dogovore s podjetjem Spar Slovenija, da na police postavi blagovno znamko kave Zlatna džezva.Vispakove blagovne znamke: Zlatna džezva, Begova čorba, Tarhana,Tajna, Laganini, Club čokolada in druge znamke so se v minulem letu pri slovenskih trgovcih izborile za dodatne pozicije, z večjim prometom in boljšim odzivom kupcev.
Vse boljše rezultate prodaje dosegajo tudi na trgih v ZDA in EU. Tako je Zlatna džezva prisotna v 22-tih državah sveta. Ob državah regije vse od Švedske, Nemčije do Savdske Arabije itd. Vključno z ZDA, kjer se jim je lani uspelo prebiti v Walmart, lani pa jo je največji svetovni trgovec vključil tudi v svojo spletno prodajo.
| Med najbolj znanimi v BiH Vispakova Zlatna džezva je postala eden izmed najpomembnejših blagovnih znamk v Bosni in Hercegovini in to ne le na področju tradicionalnih kav, temveč je tudi na splošno njeno ime že zelo zakoreninjeno med prebivalstvom, pravi raziskava, ki jo je izvedla neodvisna agencija za raziskovanje trga "Info market" iz Sarajeva. Cilj raziskovanja je bil predvsem utrditi prepoznavnost te blagovne znamke na območju BiH. Iz rezultatov je razvidno, da 85% vprašanih točno ve, za kateri izdelek gre, saj so Zlatno džezvo označili kot tradicionalno bosansko-hercegovsko kavo. |


