Primorska veriga trgovin Fama se je v torek predstavila Logatcu.
Na Tovarniški cesti 3 so v torek odprli svojo 16. trgovino.
"Odločitev za to potezo je bila nepričakovana in zelo hitra. Tako rekoč čez noč se je bilo potrebno odločiti za najem poslovnih prostorov KGZ Logatec, ki se nahajajo v samem centru mesta.Preverjena in izkušena ekipa zaposlenih ter pogodbenih vzdrževalcev je prostore prenovila, opremila in napolnila z trgovskim blagom v skoraj neverjetnih petih dnevih," so sporočili iz podjetja.
Market je velik 300 m2, še toliko prostora pa je spremljajočih skladiščnih prostorov. V marketu je delo našlo pet zaposlenih. Na prodajnih policah imajo tudi proizvode iz 30 kmetij, ki ponujajo več kot 350 svojih domačih proizvodov.
To naj bi bila ena od primerjalnih prednosti marketa, kot tudi dva vinotoča in sicer iz kleti družine Volk iz Slapa pri Vipavi in kleti družine Jejčič iz Šmarje pri Braniku.
?xml:namespace>
V začetku aprila naj bi tako že začeli oskrbovati tudi gostince na širšem območju občin Logatec in Vrhnika. V bodočnosti pa zelo verjetno tudi po Ljubljani, saj postaja Primorska za Famo premajhna. V tem trenutku je večina denarja in kupne moči pač skoncentrirana v Ljubljani in potrebno je iti „s trebuhom za kruhom".
"To je že naša 16. prodajalna po vrsti, nekaj pa imamo po Sloveniji tudi franšiznih prodajnih objektov," je pred otvoritvijo za InStore potrdil Robert Lemut, sin direktorja podjetja Fama, d. o. o., Aleksandra Lemuta.
Zaupal nam je še to, da je Fama kljub manjši prodaji v slovenski trgovini lani ustvarila za dobrih 18 milijonov evrov prihodkov, kar je 1,5 odstotka več kot leta 2013. Načrtovana je bila sicer triodstotna rast prodaje, vendar je na slabši poslovni izid vplivalo tudi deževno poletje in s tem posledično manjša prodaja pijač.
Fama je že sedaj zelo poznana po domačih izdelkih. Ponuja izdelke multinacionalk originalne kakovosti, saj jih nabavlja na italijanskem trgu. V vseh marketih je Fama v svoje delikatese namestila lesene elemente, ki dajejo občutek dodatne domačnosti.