Finance poročajo, da bo Mercator menda kupil vejo dejavnosti Ere Good, povečali pa naj bi tudi dejavnosti pri centrih cash & carry.

"
Prodaja na debelo je potencial za rast, ker je manj konsolidirana in bolj lokalno usmerjena," pravi član uprave Mercatorja za področje trgovine v Sloveniji in neosnovne dejavnosti
Igor Maroša. Po navajanju Financ dovoljenja AVK za nakup Mercator še ni dobil.
Od propadajočega imperija Gvida Omladiča bo Mercator kupil del, ki se ukvarja s prodajo na debelo, in gostinski program. S prodajo tega dela bo Omladiču, kot je pred dnevi pisal Dnevnik, njegovo Ero tik pred zdajci uspelo rešiti pred bankrotom.
V letu 2013 je Mercator s prodajo na debelo ustvaril 13,8 odstotka vseh prihodkov, v zadnjem objavljenem poročilu o poslovanju, za devet mesecev lani, pa so zapisali le, da so v tem segmentu dosegli rast prodaje, medtem ko je prodaja na drobno upadla za 2,8 odstotka.
Finance špekulirajo, da se Mercator za tako potezo odloča, ker v trgovini na drobno ob vseh diskonterjih ni prav veliko prostora, v Mercatorju to zanikajo. "Gre za različna trga. Pri prodaji na drobno bomo tudi v prihodnje komunicirali naše prednosti, pri prodaji na debelo pa nameravamo izboljšati nabor izdelkov, vidimo tudi lepe možnosti za rast prihodkov. Krepiti se nameravamo tudi na področju cash & carry, ki je pomemben kanal za prodajo na debelo, kjer bomo že letos vložili del sredstev. Koliko, je poslovna skrivnost," razlaga Maroša.
Mercator trenutno v 13 centrih cash & carry po Sloveniji ponuja osnovna živila, mleko in mlečne izdelke, sadje in zelenjavo, sveže meso in mesne izdelke, zamrznjena živila, alkoholne in brezalkoholne pijače ter nekatere neživilske izdelke. V prodaji na debelo pa se Mercator v programih market, tehnični program in kmetijski repromateriali ukvarja s prodajo blaga vsem vrstam pravnih subjektov (franšizni kupci, grosisti, gostinci, mali trgovci, samostojni podjetniki in proračunski uporabniki).
"Diši" jim tudi KZ Metlika S prodajo na debelo zlasti gostinskim lokalom se ukvarja tudi KZ Metlika. Gostincem ponuja hrano, pijačo, kozarce, papirno galanterijo. Te izdelke deloma kupujejo pri Mercatorju, deloma jih uvažajo sami. Gostincem prodajajo tudi zamrznjeni program ter sadje in zelenjavo. Mercator je tudi kupec KZ Metlike, saj prodaja njena vina in meso. Maroša pravi, da z Metličani že zdaj dobro sodelujejo in se pogovarjajo o različnih vrstah poslovnega sodelovanja. V KZ Metlika so lani ustvarili 63,2 milijona evrov prihodkov, od tega je 80 odstotkov ustvarjenega s prodajo na debelo. |