SLO bocni levo
SLO bocni desno

Palomi prenova BZ povečala prodajo v tujini

Slovenija

02.03.2015

Sladkogorski Palomi naj bi prenova blagovne znamke omogočila zvišanje tržnih deležev na vseh 12 strateških trgih, pri čemer so prodajo na Hrvaškem zvišali za petino, v Srbiji pa za skoraj tretjino, poroča Dnevnik.
 
Že leta 2013 se je Palomi na hrvaškem trgu uspelo uvrstiti na police Agrokorjevega Konzuma, na srbskem trgu pa na police Agrokorjeve Idee. Za prenovo blagovne znamke naj bi namenili od 700.000 do 800.000 evrov.
 
Prihodki Palome so se lani zvišali za tri odstotke, na 86,8 milijona evrov, dobiček iz poslovanja pa za 236 odstotkov, na 3,46 milijona evrov.
 
Paloma je lani tudi pridno sponzorirala šport, s čimer so želeli, kot navajajo v družbi, okrepiti prepoznavnost blagovne znamk. Ker delujejo na mednarodnih trgih, sponzorirajo športne panoge na mednarodni ravni, s tem pa pojavljanje v medijih širokega dosega. Tako so lani sponzorirali žensko skakalno ekipo in NK Maribor. Sponzorstvo so povezali s prenovo blagovne znamke in celostne grafične podobe podjetja.  
 
Med drugim so v družbi, ki skupno zaposluje okrog 750 delavcev, 4-izmensko proizvodnjo robcev in serviet znižali na dve izmeni, kar je terjalo 20 odpuščanj. Število delovnih izmen naj bi znižali zaradi kopičenja zalog. Po navedbah Dnevnika naj bi bile te za približno petino višje kot sicer.
 
Prihodki družbe so januarja letos znašali 7,1 milijona evrov, kar je bilo za dobrih 10 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Kot so pojasnili v Palomi, so januarski prihodki v okviru načrtovanih. 
 
Kaj bo z dokapitalizacijo?

Paloma išče strateškega partnerja, ki bil pripravljen družbo dokapitalizirati s 15 milijoni evrov. Toliko sredstev naj bi družba potrebovala hitro, v prihodnjih letih pa za uspešno konkuriranje še nekaj deset milijonov evrov več. Rok za oddajo nezavezujočih ponudb za dokapitalizacijo družbe se izteče sredi tega meseca. Tako kot v preteklih podobnih propadlih postopkih lahko pričakujemo, da bosta ponudbi oddali slovaška družba SHP Group (Slovak Hygienic Paper) in srbska družba Drenik ND.