SLO bocni levo
SLO bocni desno

Water Care teamu Henklov študentski naslov inovatorjev

Slovenija

27.02.2015

Henkel Innovation Challenge v Sloveniji je dobil zmagovalca. To je Water Care team, ki je tako postal državni zmagovalec Henklovega študentskega natečaja inovatorjev in bo zastopal Slovenijo na finalnem tekmovanju natečaja HIC na finalu natečaja HIC na Dunaju Inovacije za leto 2050: Pure Water Caps, ki bo od 8. do 10. aprila letos.
 
24. februarja je na državnem finalu 18 študentov iz Slovenije predstavilo inovativne zasnove za leto 2050. Naloga udeležencev državnega finala na natečaju inovatorjev Henkel Innovation Challenge je bila priredba slogana ''Naredi. Nauči se. Izpopolni.'' pri razvoju zasnove inovativnega izdelka ali tehnologije za eno od Henklovih poslovnih področij: Pralna sredstva in čistila, Beauty Care ter Lepila in Tehnologije.
 
Gregor Breznik iz Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze Maribor in Barbara Kaker iz Fakultete za kemijo in kemijsko tehnologijo Univerze Maribor (na fotografiji) sta žirijo prepričala s svojo inovativno idejo Pure Water Caps (Sferične tablete za čiščenje), zato bosta Slovenijo predstavljala na mednarodnem finalnem tekmovanju na Dunaju v Avstriji. Ob razglasitvi sta povedala: ''Ta izkušnja in predvsem dejstvo, da sva zmagala, sta za naju neverjetno in neprecenljivo doživetje. Celoten mentorski program je bil odlično izveden in zelo sva vesela, da sva poleg priložnosti za sodelovanje dobila tudi koristne nasvete in pomoč lokalnih strokovnjakov na tem področju. Študentom bi vsekakor priporočala udeležbo na HIC-u, saj takšna izkušnja pripomore k osebni in strokovni rasti v študijskih letih. Obenem prinaša obilo zabave, kreativnosti in novih poznanstev. Rada bi se še enkrat zahvalila vsem, ki ustvarjajo Henkel Innovation Challenge in študentom ponujajo življenjske priložnosti.''
 
Na Dunaju se bosta srečala z najboljšimi delovnimi skupinami iz preostalih 27 držav, ki sodelujejo na mednarodnem natečaju inovatorjev Henkel Innovation Challenge. Drugouvrščeni Team Green sta sestavljala Aleksandar Chichakovski in David Katić, oba študenta Univerze v Ljubljani, Ekonomska fakulteta.
 
Zmagovalni Water Care team se veseli uspeha in z nestrpnostjo pričakuje naslednjo etapo. Rezervirali so vstopnico za mednarodni finale, ki bo na Dunaju od 8. do 10. aprila letos. Tri zmagovalne delovne skupine z mednarodnega finala bodo spoznale predsednika upravnega odbora družbe Henkel, Kasperja Rorsteda, poleg tega bodo dobili še eno nagrado: zmagovalna delovna skupina bo prejela karto za potovanje okoli sveta v vrednosti 10.000 evrov, drugouvrščena delovna skupina bo dobila nagrado v vrednosti 4.000 evrov, tretjeuvrščena delovna skupina pa v vrednosti 2.000 evrov. 
 
Več informacij o tem mednarodnem natečaju je na voljo na www.henkelchallenge.com in na Facebook strani www.facebook.com/henkelchallenge.
 
Multinacionalka Henkel...
 
Henkel z vodilnimi blagovnimi znamkami in tehnologijami posluje po vsem svetu na treh poslovnih področjih: Pralna sredstva in čistila, Beauty Care ter Lepila in Tehnologije. Družba je bila ustanovljena leta 1876. Z blagovnimi znamkami, kot so Persil, Schwarzkopf in Loctite, zaseda vodilne tržne položaje tako v segmentu potrošniških dobrin kot tudi na področju izdelkov za industrijsko uporabo. Zaposluje okoli 47.000 sodelavcev. Poroča o 16,4 milijarde evrov prihodkov od prodaje in 2,5 milijarde evrov dobička iz poslovanja v poslovnem letu 2013. Prednostne delnice družbe Henkel kotirajo na nemškem borznem indeksu DAX.