SLO bocni levo
SLO bocni desno

Evropske znamke ponovno pridobivajo na vrednosti

Slovenija

26.02.2015

Evropske znamke ponovno pridobivajo na vrednosti in se v velikem slogu vračajo na svetovna tržišča.To so  ugotovili tudi v podjetju Plastika Skaza, ki se je predstavilo z blagovno znamko CUISINE, na treh največjih evropskih sejmih v tem letu, od katerih je najbolj pomemben sejem Ambiente v Frankfurtu.
 
Po velikem 'bumu', ki so ga naredili proizvodi držav tretjega sveta, ki so s svojo ceno najbolj konkurenčni vsem drugim proizvajalcem, se je na koncu ponovno izkazalo, da so prav evropski proizvodi tisti, ki so trajni, nepremagljivi in ponovno v trendu.
 
Blagovna znamka CUISINE C! je z velikimi pričakovanji začela novo poslovno leto 2015. Odlični izdelki so letos dopolnjeni z novim sloganom in vizualno identiteto, ki je bila predstavljena na treh prestižnih sejmih, v Parizu, Birminghamu in v Frankfurtu. Poleg tega so v podjetju predstavili tudi nov model trgovine s plastičnimi izdelki, ki ga je Plastika Skaza izboljšala in prilagodila potrebam različnih trgov, katerim se je predstavila.
 
Za podjetje sejmi niso le destinacija in preučevanje tržišča, temveč poslovna pot do novega uspeha. Prva stvar, ki so jo na sejmu predstavili, so bili njihovi izdelki, seveda pa pri tem niso pozabili poudariti, da so izdelki narejeni v Sloveniji, pomembni državi članici Evropske Unije.
 
Vlaganje v promocijo na sejmu tako ni samo naložba v promocijo izdelkov blagovnih znamk Cuisine! in Organko, temveč je to tudi vlaganje v promocijo slovenskega gospodarstva, spodbujanje dobrega in poštenega dela ter visoke kakovosti, na katero se lahko zanesejo poslovni partnerji iz vsega sveta.
 
Vlaganje v spodbujanje rasti gospodarstva je prepoznala tudi slovenska veleposlanica v Nemčiji, Nj. eksc. Marta Kos Marko, ki je obiskala prav vse slovenske razstavljavce na sejmu in želela pomagati pri vstopu na nemški trg. Na srečanju, ki ga je imela s Tanjo Skaza, direktorico podjetja Plastika Skaza, je organizirala pomemben sestanek s predsednikom sejma Stephanom Kurzawskiem, ki je konkretno izpostavil, kako z novimi proizvodi najlažje vstopiti na nemško tržišče in na katere posebnosti naj je treba biti pozoren.
 
"Trg se je v tako zelo kratkem obdobju precej spremenil," je dejala direktorica Tanja Skaza in pojasnila: "Evropski izdelki in evropska podjetja se v velikem slogu vračajo na svetovni trg. Predvsem zato, ker so izdelki trajni, kakovostni in napredni pri svojem dizajnu. Imamo še veliko moči in skritih adutov ter glede na valuto lahko konkuriramo tudi kitajskemu trgu. Evropska podjetja so še vedno najbolj zanesljivi poslovni partnerji, kar se je pokazalo tudi po poskusu trgovanja z drugimi tujimi trgi. Zato mora ta val povratka evropskega tržišča prepoznati in izkoristiti tudi Slovenija. V podjetju smo ta korak že naredili. Dali smo vse od sebe, da postanemo še boljši in to priložnost izkoristimo v največji možni meri."
 
Plastika Skaza je tako odlično začela novo poslovno leto. Slogan Future plastic today je pritegnil veliko pozornost obiskovalcev, trgovcev in poslovnih partnerjev. Sejem Ambiente je potrdil, da lahko razstavljavci z dobrim dizajnom, skrbno oblikovano blagovno znamko in zanesljivim poslovnim pristopom pritegnejo pozornost najboljših med najboljšimi. Sejem v Frankfurtu je bil za Plastiko Skaza tudi dober seminar, na katerem so črpali nova znanja. Tako lahko v prihodnosti pričakujemo še več novosti v vsakodnevnem poslovanju pomembnega slovenskega podjetja, ki se namerava razširiti na številne tuje trge.
 
Zato je zagotovo predstavitev v Frankfurtu za podjetje Plastika Skaza izpolnila vsa pomembna pričakovanja.