SLO bocni levo
SLO bocni desno

Pri hipermarketih je vrednost oglaševanja najbolj narasla

Slovenija

20.02.2015

Raziskava agencije FOCUS je pokazala, da je vrednost tržnega oglaševanja v Sloveniji lani narasla za sedem odstotkov. FOCUS je mednarodna tržno-raziskovalna agencija, dejavna v več kot 30 državah Evrope.

Po podatkih agencije za tržne raziskave FOCUS, so slovenski trgovci v letu 2014 vrednost oglaševanja v letakih povečali za dobrih sedem odstotkov v primerjavi z letom poprej, kar pomeni povečanje za skoraj 6,5 milijona evrov v bruto vrednosti. V številu akcijskih aktivnosti pa se beleži le rahla porast, t. j. za 0,5 odstotoka, so sporočili iz FOCUSA.

Najmočnejši sektor ostajajo supermarketi, hipermarketi in diskonti, pri čemer je vrednost oglaševanja v hipermarketih občutno narasla. Živilski trgovci, ki delujejo v visoko konkurenčnem okolju, so tudi v letu 2014 povečali svojo oglaševalsko vrednost, medtem, ko sektor DIY (Sam svoj mojster) beleži občutno zmanjšanje.

Med najbolj oglaševanimi proizvajalci v letu 2014 je bilo kar osem domačih proizvajalcev, katerih delež bruto oglaševalske vrednosti znaša skoraj 15 %.

Raziskava je temeljila na kontinuiranem in celovitem spremljanju oglaševanja akcij in cen slovenskih trgovcev (letaki in objave v časopisih). Izračun oglaševalske vrednosti temelji na ekstrapolaciji dosega in kakovosti objav ter letakov.