
PKK-jeva inovativna predstavitev pospeševanja prodaje
Slovenija
17.02.2015
Ob odhodu iz predavalnice so slušatelji prejeli 3D očala s katerimi so si lahko ogledali 3D fotografije dogodkov, degustacij in promocij v organizaciji podjetja PKK, prav tako pa so si lahko do potankosti ogledali 3D slike prodajnih polic, ki jih podjetje ureja in na njih pozicioniranih izdelkov ter dodanih elementov pospeševanja prodaje.
S to potezo so v podjetju želeli približati promocijske, degustacijske in aktivnosti pospeševanja prodaje vsem obiskovalcem konference in na drugačen način pokazati, da je, tako kot se glasi njihov moto, zares vredno poskusiti.
Glavne značilnosti podjetja PKK so Profesionalno, Kvalitetno in Kreativno, ki veljajo tako za njihove storitve kot tudi delovne ekipe in zunanje sodelavce in ravno to so lastnosti s katerimi že več kot 10 let uspešno organizirajo degustacije, promocije in pozicioniranja izdelkov ter pospeševanje prodaje.

Slovenija


