SLO bocni levo
SLO bocni desno

DMS o trendih v trženjskem raziskovanju

Slovenija

09.03.2015

Društvo za marketing Slovenije (DMS) je danes ob 18.uri v prostorih GZS organiziralo redno mesečno srečanje, na katerem bodo govorili o trendih v trženjskem raziskovanju.
 
Na rednem Zboru članov društva sredi prejšnjega meseca je DMS predstavilo društvene aktivnosti v preteklem letu in načrte za prihodnje obdobje, izvolili so tudi dva nova člana upravnega odbora, ki sta se pridružila Aleksandri Brank, Darku Dujiču, Jaki Lenardiču, Sašu Palčiču, Mitji Pircu, Jasni Suhadolc in Andražu Štalcu v mandatu 2014–2017.
 
To sta postala Lovro Peterlin (Linea Directa, levo na fotografiji) in Špela Žorž (Grey Ljubljana, desno).
 
Trženjsko raziskovanje je v zadnjih nekaj letih doživelo veliko sprememb, se prilagodilo digitalnemu času in privzelo nove raziskovalne pristope. O spremembah in trendih so danes govorili z gosti, predstavniki tržnoraziskovalnih agencij.

Ključne trende v trženjskem raziskovanju so predstavili: Jana Prešeren, Aragon, Meta Arh, Arhea, Neda Žužul Vitez, GfK Slovenija, Lenka Hrastar, Ipsos, Janja Božič Marolt, Mediana, Andraž Zorko, Valicon
Eden izmed najnovejših projektov DMS je ustanovitev Sekcije za direktni marketing in prodajo. Poleg nje bosta v tem letu med najbolj aktivnimi sekcijami Sekcija za B2B marketing in Študentska sekcija (ŠSDMS), ki v sredini aprila pripravlja že 8. Fanfaro, aktivnostim pa se bo pridružil tudi Klub marketinških direktorjev.
 
Obenem čaka poleg ostalih rednih dogodkov v letošnjem letu člane tudi izvedba 20. Slovenske marketinške konference ter jubilejnih 40. let obstoja DMS.