SLO bocni levo
SLO bocni desno

Najboljši novi in inovativni izdelki ter storitve so...

Slovenija

04.02.2015

Znani so najboljši novi in inovativni izdelki ter storitve široke potrošnje, po mnenju slovenskih kupcev so...
 
 
Slovenski potrošniki so v javnomnenjski raziskavi inovativnih produktov, ki jo je izvedla raziskovalna družba Nielsen, izbrali 20 izdelkov in storitev, ki bodo nosili pečat IZBRAN PRODUKT LETA 2015. Med njimi je kar enajst izdelkov slovenskih proizvajalcev in ponudnikov. 
 
Danes zvečer so bili na slavnostni podelitvi v Cankarjevem domu znani prejemniki globalnega prestižnega rdečega pečata PRODUKT LETA, izdelki in storitve, ki so jih slovenski potrošniki izbrali na podlagi zadovoljstva ob uporabi in jim tako za leto dni pridobili naziv PRODUKT LETA 2015 PRODUKT LETA 2015
 
Med dvajsetimi izdelki in storitvami, ki so jih slovenski potrošniki prepoznali za najinovativnejše v svoji kategoriji, je več kot polovica produktov slovenskih proizvajalcev in ponudnikov.
 
Absolutni zmagovalec po številu prejetih nagrad (3) je letošnje leto Paloma, kar je odraz tudi drugače dobrih poslovnih rezultatov podjetja.
 
Med slovenskimi proizvajalci tako najdemo še Tosamo z dvema linijama izdelkov, Panvito, Mlekarno Celeia, TušMobil, Ljubljanske Mlekarne, Pivovarno Union in Pivovarno Laško s po enim zmagovalcem kategorije Izdelki Ölz-a, P&G-ja, Vilede, Podravke, Curaprox-a, Bolton-a z dvema zmagovalcema, Storck-a in Zott-a pa so po prepirčanju slovenskih potrošnikov od tujih proizvajalcev prepričali z svojimi novostmi med izdelki.
 
Neodvisna in nepristranska metodologija zagotavlja, da tržni delež in prodaja ne vplivata na zmagovalce, kar se kaže v prenekateri kategoriji, kjer zmagovalci niso najbolje prodajani izdelke kategorije, niti najdražji, niti ne nujno od najbolj zveneče blagovne znamke. Dokaz torej, da pri Produktu leta odloča zadovoljstvo ob uporabi potrošnikov.
 
Ugledna žirija je že pred samo raziskavo, v novembru pregledala vse nominirane izdelke in v raziskavo med slovenske potrošnike poslala več kot 50 izdelkov in storitev, ki so izkazovali novosti, spremembe in inovativnosti, ki pomenijo novo dodano vrednost kupcem.
 
Pečat Izbran produkt leta 2015 bodo leto dni lahko uporabljali naslednji izdelki v 20 izdelčnih in storitvenih kategorijah:
 
Kategorija mleko z okusi – izdelek: ČOKOLADNO ALPSKO MLEKO, proizvajalec: Ljubljanske mlekarne.
Kategorija papirnate brisače – izdelek: PALOMA SUPER CARE, proizvajalec: Paloma.
Kategorija žepni robčki – izdelek: PALOMA SENSITIVE CARE, proizvajalec: Paloma.
Kategorija Toaletni papir – izdelek: PALOMA SENSITIVE CARE, proizvajalec: PalomaKategorija čistilci posode – izdelek: VILEDA GLITZI POWER INOX, proizvajalec: Vileda.
Kategorija dodatki jedem – izdelek: VEGETA MARINADE, proizvajalec: Podravka.
Kategorija sadne pijače – izdelek: SOLA HEY, proizvajalec: Pivovarna Unio.
Kategorija razmaščevalci – izdelek: SMAC EXPRESS DEGREASER, proizvajalec: Bolton Adriatic.
Kategorija ribje paštete – izdelek: RIO MARE PATE RUSTICO, proizvajalec: Bolton Adriatic.
Kategorija toasti – izdelek: ÖLZ RIESEN TOAST, proizvajalec: ÖlzKategorija higienski vložki – izdelek: NATURA FEMINA SPECIAL, proizvajalec: Tosama.
Kategorija tamponi – izdelek: LINIJA NATURA FEMINA BY ELLEN® proizvajalec: Tosama.
Kategorija kapsule za pomivalne stroje – izdelek: JAR PLATINUM ALL IN 1, proizvajalec: Procter & Gamble.
Kategorija brezalkoholne sladne pijače – izdelek: LAŠKO MALT JAGODA, proizvajalec: Pivovarna Laško.
Kategorija zobne ščetke – izdelek: CURAPROX CS SMART ULTRA SOFT, proizvajalec: CuraproxKategorija mlečni namazi – izdelek: NAMAZI ZELENE DOLINE, proizvajalec: Mlekarna Celeia.
Kategorija pakirani mesni izdelki – izdelek: AVE GRILL, proizvajalec: Panvita.
Kategorija čokoladne praline – izdelek: MERCI FINEST SELECTION, proizvajalec: Storck.
Kategorija storitve mobilne telefonije – izdelek: TUŠMOBIL, PAKETI MOBILNI INTERNET, proizvajalec: TušMobil.
Kategorija lahki sadni jogurti – izdelek: JOGOBELLA 0%, proizvajalec: Zott.
 
Po raziskavi podjetja Nielsen iz junija 2013 pečat Produkt leta prepoznava že več kot 60 odstotkov slovenskih potrošnikov. V novejši raziskavi iz januarja 2014 pa Nielsen ugotavlja, da je kar 70 odstotkov potrošnikov prepričanih, da so izdelki, označeni s pečatom Produkt leta, resnično najboljši v svoji kategoriji. 37 odstotkov vprašanih je že kdaj kupilo izdelek s tem pečatom in to namerava tudi v prihodnje, med tistimi, ki so odgovorili, da tako označenega izdelka še niso kupili, pa jih je več kot polovica izrazila namero o njegovem nakupu.
 
Skoraj 80 odstotkov slovenskih potrošnikov je prepričanih, da so izdelki, opremljeni s pečatom Produkt leta, privlačni za nakup.
 
Christian Le Bret, lastnik in ustanovitelj Produit de l'annee - Produkta leta po svetu, ki ga je lansko leto za zunanje-trgovinskega svetovalca Franciji, z odlokom imenoval predsednik francoske vlade, trdi: "Inovacije in marketing so resnično gonilo napredka in samo usmerjenost k potrošniku ter novosti, ki so mu pisane na kožo pomenijo napredek in rast podjetij."
 
Gregor Gorenc, direktor podjetja Produkt leta, potrjuje, da je globalni koncept tudi med slovenskimi potrošniki že nakupi nasvet. "To dokazuje tudi vedno večje zanimanje proizvajalcev in distributerjev izdelkov široke potrošnje. Razveseljivo je, da ob značilnosti naše regije in poplavi pečatov na našem trgu, zaupajo v visoke standarde naše odprte metodologije. Edino z transparentnostjo, neodvisnostjo in odprto metodologijo, raziskavo, ki jo prejmejo vsi nominirani proizvajalci za svoje izdelke ali storitve, ter objavo vseh dobitnikov priznanja že ob sami razglasitvi, bomo prepričali, še več udeležencev in še več potrošnikov, v zaupanje, ki ga je množično deležen Produkt leta v svetu. Zahvala za to gre tako vsem našim medijskim partnerjem in Mercatorju, ki je prepoznal našo edinstveno metodologijo, ter seveda vsem podjetjem, ki so postavili svoje izdelke ali storitve v presojo slovenskim kupcem."