SLO bocni levo
SLO bocni desno

V Palomi ustvarili 86,8 milijona evrov

Slovenija

30.01.2015

S petimi strateškimi usmeritvami so presegli načrtovane rezultate in presegli lansko prodajo za 3 odstotke. V letu 2015 načrtujejo za več kot 4-odstotno povečanje prihodkov, nadaljujejo s poslovnim prestrukturiranjem in iskanjem kapitala za razvoj na obstoječi lokaciji.

V družbi Paloma, d. d., so v petek na redni seji nadzornega sveta seznanili s poročilom o nerevidiranih poslovnih rezultatih v letu 2014, po katerem so ustvarili 86,8 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je 3 odstotke več kot v letu 2013, in dosegli rezultat iz rednega poslovanja 3,46 milijona evrov, kar je 236 odstotkov več kot v letu 2013.
 
Skupno zadolženost do dobaviteljev so uspeli zmanjšati za več kot 2 milijona evrov, zapadle obveznosti do dobaviteljev pa za več kot 3 milijone evrov. Nadzorni svet se je seznanil tudi z načrti za leto 2015, po katerem načrtujejo čiste prihodke od prodaje nad 90 milijonov evrov, kar je 4 odstotke več kot leta 2014, rezultat iz rednega poslovanja pa v višini 4,2 milijona evrov.
 
Predsednik uprave, Tadej Gosak, je ob tem povedal: "Poslovanje Palome v letu 2014 je rezultat petih strateških usmeritev, s katerimi smo uspeli optimizirati proizvodnjo in povečati produktivnost, z intenzivnimi prodajno-marketinškimi aktivnostmi smo povečali prodajo na strateških trgih, povečali smo tudi profitabilnost asortimenta in s prenovljeno blagovno znamko okrepili vodilno pozicijo na trgu. Tudi v letu 2015 bomo sledili začrtanim strateškim usmeritvam, nadaljevali bomo s poslovnim prestrukturiranjem, z zmanjševanjem zapadlih obveznosti in s prilaganjem podjetja potrebam trga. Naša ključna naloga pa je tudi nadaljevanje postopka dokapitalizacije, s katerim želimo pridobiti potrebna sredstva za investicije v proizvodne kapacitete in energetsko učinkovitost."
 
Paloma je v letu 2014 proizvedla nekaj več kot 68.000 ton papirja, kar je za 8 odstotka več kot v letu 2013 in proizvedla za 4 odstotka več konfekcije kot v letu 2013 ter presegla načrtovan načrt, od tega je izvozila 83 odstotkov. Z osredotočanjem na prodajo in trženje blagovne znamke Paloma in s prenovljenimi izdelki toaletnega papirja in robčkov Paloma Sensitive Care ter s kuhinjskimi brisačami Paloma Super care Profood in Prowindow so na strateški trgih uspeli povečati prodajo, tudi do 30 odstotkov v Srbiji in 20 odstotkov na Hrvaškem.
 
Hkrati s prenovo izdelčne blagovne znamke so z namenom enotnega nastopa na trgih posodobili tudi korporativno podobo Palome, s čimer bodo še okrepili moč lastne blagovne znamke. S prenovo asortimenta bodo nadaljevali tudi v letu 2015. Z osredotočanjem na strateške trge bodo še povečevali tržne deleže, predvsem na trgih Južne in Vzhodne Evrope, kjer načrtujejo povečanje prodaje za 7,2 odstotka.