Na predstavitvi poslovnih rezultatov ljubljanskega nakupovalnega centra CityPark si je nekaj minut za InStore revijo vzel tudi Boštjan Brantuša (na fotografiji z našo 1.številko iz leta 2012, kjer napovedujejo stomilijonsko investicijo v Šiški), direktor štirih nakupovalnih središč, ki v Sloveniji delujejo pod avstrijsko skupino SES – Spar European Shopping Centers.
V Sloveniji nadzorujete štiri nakupovalne centre: CityPark Ljubljana, Europark Maribor, CityCenter Celje in Interspar na Viču. Kaj so bile posebnosti vsakega izmed njih v letu 2014?
CityCenter Celje je imel lani največji poseg, saj smo v nov objekt na 8000 kvadratnih metrih vložili okoli 5 milijonov evrov. Pridobili smo nekaj novih blagovnih znamk, ki jih prej v Celju še ni bilo na voljo. Del centra se je postavil na novo. V CityPark smo prav tako pripeljali nove znamke, najpomembnejši je seveda Gap, blagovna znamka oblačil. Na Viču smo le zamenjali par "show" partnerjev, a tam pripravljamo osvežitev: notranjost bomo prenovili in center povečali. Europark Maribor je že vrsto let - od leta 2010 - naša najbolj stabilna hiša. Načrtujemo predelavo v enem izmed delov centra. Na naša vrata za sodelovanje tam že trkajo uveljavljene blagovne znamke, ki jih sploh še ni v Sloveniji.
Lahko morda že izdate za katere znamke gre?
Žal je dana obljuba, da o znamkah ne govorim, dokler se pri nas dejansko ne pojavijo. Želimo biti postavljavci trendov, "first moverji", zato pri teh blagovnih znamkah vedno obstaja dogovor, da se jih vnaprej ne izdaja.
Torej je Slovenija kljub majhnosti zanimiva velikim?
Da. Smo zanimiv trg tudi za velike zunanje brande, ki še niso prisotni in to kljub trenutnemu gospodarskemu stanju. Ker SES že poznajo, najprej pridejo k nam.
Leto 2014 ste označili kot uspešno. Kaj vam je, poleg obiska 25 milijonov kupcev, še prineslo nasmeh na obraz?
Zelo zgovorno o pozitivnem letu govori podatek, da sta Europark Maribor in CityCenter Celje po prometu naših "show partnerjev" ustvarila rekorde, torej še nikdar v zgodovini obstoja naših centrov v Sloveniji ni bilo tako visokega prometa. V celoti je Slovenija, vsi štirje centri skupno, poslovala 3% bolje, kot v letu 2013.
Vas zanima še izgradnja ali prenova kakšnega novega centra v Sloveniji?
Tej ideji smo naklonjeni in imamo izbrane centre, ki jih želimo vzeti pod svoje okrilje. Nekaterim lastnikom smo že poslali ponudbe, seveda pa nas zanimajo samo večja mesta, torej na primer Kranj, Koper, Novo mesto ipd.
V igri imate še vedno projekt "hipermarket Spar Šiška". Je kaj novega v zvezi s to občutljivo temo?
Trenutno smo tako daleč, da je ministrstvo vrnilo vlogo na upravno enoto. V začetku meseca februarja bo potekal ponoven pregled. Torej je država soudeležene ponovno pozvala v postopek, marca pa bodo odgovorni morali podati dokončno odločitev o tem, ali gradbeno dovoljenje za center bo, ali pa ga ne bo.
Vaša napoved?
Sem optimističen. Na vse skupaj še vedno gledam pozitivno in mislim, da bomo dovoljenje dobili.