SLO bocni levo
SLO bocni desno

Flisar: "Za Kekca bi šel vse do groba"

Slovenija

29.01.2015

Na dražbi blagovnih znamk, ki je danes potekala v Ljubljani, je BZ Kekec za 220.000 evrov pripadla dosedanjim najemnikom omenjene kultne paštete, podjetju Osem d. o. o. Njihov direktor Miroslav Flisar je ob tem povedal, da je bil za odkup Kekca pripravljen iti zelo daleč, celo "do groba", kot se je sam slikovito izrazil.
 
Vidno vzhičen se je direktor pomurskega podjetja Osem d. o. o., ki z lastnim znanjem proizvaja konzervirane delikatese, par minut po opravljeni dražbi le zbral in odgovarjal na vprašanja. 
 
Vaš tekmec na dražbi je kar dolgo vztrajal. Do katere cene ste bili pripravljeni oditi?
 
Do groba...
 
Zakaj do groba?
 
Zato, ker je bil v vsem skupaj prevelik vložek, preveliko dela.
 
Kekec pašteta torej ostaja v slovenskih rokah... 
 
Za zdaj je tako. Upam pa, da v bodoče ne bo kakšnih novih podtikanj. 
 
Kakšna podtikanja?
 
O tem ne morem govoriti. Vam lahko pa potrdim, da sem pred dražbo dobil prek 40 SMS sporočil.
 
S kakšno vsebino?
 
Sporočil podpore zunanjih delavcev in zaposlenih v podjetju. Zgodba, ki se je začela odvijati lani vsebuje sklep sodišča o prodaji Pomurke. Danes sem vztrajal, da grem 'do groba' zato, ker v nakup ni vključena zgolj licenčnina za izdelavo Kekca, temveč tudi delo 10-20 ljudi v proizvodnji. Vsi ekonomisti vedo, da z izgubo te blagovne znamke naša družba ne bi preživela. Za ceno bi se bil pripravljen boriti do skrajnosti.

Zakaj pa niste vztrajali pri nakupu blagovne znamke Pomurka?
 
Pomurka je povezana s programom proizvodnje suhomesnatih izdelkov. Bila bi le nadgradnja te zgodbe, ki smo jo z junakom Kekcom začeli. Ampak kaj bi nam pomagala Pomurka, če bi našo registrirano blagovno znamko danes izgubili? Vse bi morali postaviti od začetka. Če bi popustil, bi zavrgel 10 let svojega dela.
 
Najprej tekma z Ahacom, potem z Drogo Kolinsko

Pri nakupu Kekca je imela družba Osem na podlagi licenčne pogodbe iz marca lani predkupno pravico. Če je želela znamko kupiti, bi morala izenačiti morebiti zvišano izklicno ceno, kar je torej tudi storila.

Dražba je potekala zelo dramatično. Najprej sta od izklicne cene 100.000 tekmovala direktor podjetja Ahac d. o. o., Roman Moškotevc in zastopnik podjetja Droga Kolinska Timotej Lapajne (na fotografiji). Ko je slednji dobil interno "bitko" in je Moškotevc pri 200.000 ponujenih evrih odstopil od višanja, se je začela bitka Lapajneta z družbo Osem d. o. o. 

Gorazd Rakovec, ki je dražbo vodil, je nato Flisarja, predkupnega upravičenca, vprašal, če se strinja z odkupom, nakar je direktor murskosoboškega podjetja dejal, da dviguje ceno. Lapajne je kupnino zvišal na 210.000 evrov, vendar pa je potem kmalu obupal in Flisar je lahko najem blagovne znamke spremenil v odkup za končnih 220.000 evrov.