SLO bocni levo
SLO bocni desno

Pugelj: "V Citypark prihajajo svetovno znane blagovne znamke"

Slovenija

27.01.2015

Direktor ljubljanskega Cityparka, največjega izmed vseh 28 šoping centrov SES (Center Management), ki delujejo še na Madžarskem, Češkem, v Avstriji in na Slovaškem, je za InStore spregovoril o načrtih ob proslavi 13.rojstnega dneva in prihodnosti.
 
Ljubljanski Citypark je eden od štirih nakupovalnih središč v Sloveniji in največji od vseh, ki jih upravlja SES?
 
Lani je Citypark obiskalo dobrih 9 milijonov obiskovalcev, kar pomeni, da je glede na področje, ki ga pokriva Citypark – pol milijona prebivalcev, vsak prebivalec Ljubljane in širše okolice v povprečju vsaj 18-krat letno obiskal Citypark. To je več kot enkrat mesečno. V naših 13-ih letih pa smo zabeležili 130 milijonov obiskovalcev.  Citypark ostaja najuspešnejše nakupovalno središče, saj glede na podatke ugotavljajo, da trgovine v povprečju dosegajo od 15 do 20 odstotkov večji promet na kvadratni meter od povprečja vseh ostalih nakupovalnih središč v Sloveniji.
 
Kmalu pa boste še večji, kajne?
 
Načrtujemo in že kmalu pričakujemo velike investicije. Na eni strani parkirnega sistema v hiši in dodatne posodobitve znotraj centra.
 
Trenutno imate 125 trgovin, ali lahko pričakujemo odprtje še kake nove?
 
Nove trgovine dodatno ne mislimo odpirati in se širiti na ta način, bo pa prišlo do številnih optimizacij, nekatere se manjšajo, nekatere se bodo povečale. Vsekakor pa se bo naredil prostor za nekatere znane blagovne znamke, ki prihajajo.
 
Mogoče kake svetovno znane?
 
Da, tudi svetovno znane bodo, a dokler pogodbe še niso podpisane vam jih ne morem izdati. So pa zelo priznane kot je npr. GAP (op.ur. konec avgusta lani GAP).
 
Investicije, ki jih načrtujete so zelo visoke? 
 
So.Zavedamo se, da brez investicij ni napredka. Citypark je bil grajen v večjih fazah in zdaj to želimo nadaljevati zaradi česar nameravamo dodatno tudi investirati.
 
Koliko?
 
Kot rečeno na novinarski konferenci, od 5 do 10 milijonov evrov.Nakupovalne ulice naj bi se precej izboljšale, predvsem njihova pretočnost in ob tem dodatno izboljšanje vzdušja. 
 
In kaj konkretno ste naredili lani?
 
Lani smo obnovili 10 lokalov in nekaj jih bomo še letos (Swarovski, Marks & Spencer, H&M). Lani smo za obiskovalce uredili  parkirno hišo in investirali 700.000 evrov za LED razsvetljavo, ki je tudi bolj varčna in okolju prijaznejša. Pravkar pa postavljajmo še videonadzor za parkirno hišo, s katerim bomo povečali varnost. Citypark je prvi med nakupovalnimi centri dodal stilsko svetovanje s priznano modno oblikovalko Lorello Flego. Skrbimo  tudi za pestro dogajanje, saj smo samo lani za obiskovalce pripravili kar 239 dogodkov.
 
V znamenju številke 13
 
V petek, 13. februarja bo v Cityparku veselo. Ob rojstnem dnevu  bodo pripravili veliko dogodkov in  posebno modno revijo ter v 13 dneh od navedenega datuma med obiskovalce razdelili 13.000 evrov darilnih bonov "Desetak". Na koncu bo poskrbljeno tudi za pravo modno poslastico z modno revijo v slogu Hollywooda kot so se slikovito izrazili na današnji novinarski konferenci, kjer pa niso izdali znanih blagovnih znamk, ki bodo mogoče prišle čudežno v Ljubljano. Tako lahko le ugibamo katere izmed spodaj naštetih bi se lahko mogoče pojavile na sončni strani Alp: Louis Vuitton (460 trgovin v več kot 50 državah in 25,9 milijard evrov), Gucci (278 trgovin,10,8 milijard evrov), Hermes (9,3 milijarde evrov), Coach (8,8 milijarde evrov), Chanel (6 milijard evrov), Ralph Lauren (6,6 milijard dolarjev), Blubbery (3,4 milijarde funtov)...