
DMS ob jubileju s sekcijo direktnega marketinga
Slovenija
27.01.2015
Korak h konkurenčnosti in nova znanja o direktnem marketingu DMS.

Društvo za marketing Slovenije (DMS) je z vstopom v jubilejno 40. leto delovanja naredilo velik korak naprej v razvoju in ponudbi odličnih strokovnih vsebin za svoje člane.
Posebno mesto med vsebinami bo imelo področje direktnega marketinga, ki bo v prihodnosti predstavljeno v novi sekciji, ki so jo ustanovili v partnerstvu z Združenjem za direktni marketing (ZDMS), s katerim združujejo in poglabljajo vsebine s tega področja v okviru nove sekcije v DMS.
Sekcija bo združevala vse ključne strokovnjake in praktike na področju direktnega marketinga in bo zajemala vsebine s področij, kot so upravljanje z bazami podatkov in programov zvestobe, direktni marketing na TV, po klasični pošti, e-pošti in SMSu, kataloška in spletna prodaja.
Direktni marketing je zelo pomembno področje marketinga, ki je tesno povezano s trženjsko učinkovitostjo in prodajnimi procesi, zato bodo nove vsebine pomembne pri strokovnem razvoju članov društva. Prvi dogodek, ki bo z uvodom v tematiko direktnega marketinga orisal delovanje sekcije v prihodnjih letih, bo 2. februarja 2015 v prostorih GZS.
Pobudnik ustanovitve Sekcije za direktni marketing in predsednik Združenja za direktni marketing Slovenije, Lovro Peterlin (na fotografiji), ugotavlja, da je potreba po naprednejšem znanju s področja direktnega marketinga v Sloveniji velika.
"Glede na rezultate raziskave slovenska podjetja za direktni marketing namenjajo v povprečju približno manj kot 25 % svojih marketinških izdatkov. Če primerjamo to s podatki podjetij iz ZDA, kjer namenjajo tem aktivnostim med 60 in 65 % marketinških sredstev, naša podjetja na tem področju še premalo izkoriščajo potencial. Predvsem se podhranjenost kaže v izkoriščanju zakonitega in pravilnega zajemanja ter učinkovitega upravljanja baz podatkov o kupcih ter pomanjkanje kampanj in razvijanja odnosov, ki temeljijo na tem,” je poudaril.
Sekcija, ki bo pokrivala področja direktnega marketinga in prodaje, bo v prihajajočem letu izvedla vse projekte, ki so se v preteklosti izvajali v okviru Združenja za direktni marketing Slovenije, vsebine in intenzivnost srečanj pa bodo prilagajali željam in potrebam članov.
Cilj sekcije je, da v prenovljenem modelu članstva DMS, kjer so vsebine prilagojene potrebam posameznika, članom omogoči suverenost in profesionalnost na področju direktnega marketinga. Darko Dujič, predsednik Društva za marketing Slovenije: "Kdor se zadovolji z obstoječim znanjem, se je ustavil na svoji razvojni poti. Marketing in s tem poslovanje je izjemno dinamičen proces, ves čas se razvijajo nova spoznanja in izkušnje.
Tehnologija, analitika, vsebine in splet prodajnih kanalov ter njihovo povezovanje so resen poslovni izziv in ravno v tem kontekstu je potrebno iskati teme, ideje, zamisli in formatne okvire nove sekcije. Še več, orodja in znanja bodo zagotovo dobrodošla pri nadaljnjem razvoju in delovanja društva kot celote.


