SLO bocni levo
SLO bocni desno

Podravka si vedno bolj želi Žito

Slovenija

22.01.2015

 Hrvaški živilski velikan bi s prevzemom Žita "nadziral" pekarsko dejavnost v celotni regiji. Za Žito se zanimata tudi Don Don Aleša Mozetiča in hrvaški Franck, med slednjimi je najbližje pekarstvu družba Don Don, ki ima v Srbiji deset pekarn in dva mlina, lani je s prodajo pekovskih izdelkov ustvaril približno 65 milijonov evrov prihodkov.

V naslednjem krogu za nakup Mercatorjeve Pekarne Grosuplje naj bi se potegovali trije interesenti. Poleg podjetja Don Don Aleša Mozetiča naj bi bilo k skrbnemu pregledu grosupeljske pekarne vabljena tudi  družba Čakovački mlini iz Čakovca, slednja naj bi neuradno oddala najboljšo ponudbo in ljubljansko Žito.
 
Tega vedno bolj želi v svojih vrstah predvsem hrvaška Podravka, ki izvaža v več kot 40 držav sveta in vidi velik interes tudi v pekarstvu.
 
Lastnik borznoposredniške družbe Ilirika, Igor Štemberger, ki je bil najzaslužnejši za prodajo Ljubljanskih mlekarn hrvaškemu Lactalisu, Podravki svetuje pri nakupu ljubljanskega pekarskega podjetja.
 
"Podravka in Žito lahko skupaj ustvarita dodatne sinergije, ne le pri proizvodih, temveč tudi v distribuciji, saj ima Podravka široko distribucijsko mrežo v regiji in v centralni Evropi. Navzoča je domala v 42 državah sveta, velik interes pa ima tudi v pekarstvu. Podravka je velik odkupovalec žit in njena strategija je, da bi prek Žita konsolidirala pekarsko dejavnost na prostoru nekdanje Jugoslavije in ustvarila veliko in močno podjetje v regiji Jugovzhodne Evrope. Dobri odnosi Podravke s trgovci v regiji Žitu odpirajo tudi nove prodajne police v regiji in s tem tudi nove prihodke," je povedal Štemberger.
 
Ljubljansko Žito na domačem trgu med vsemi trgovinskimi verigami še največ sodeluje z Mercatorjem, prek katerega ustvari približno 30 odstotkov svojih prihodkov. Morebiten prevzem Pekarne Grosuplje bi to "povezanost" samo utrdil, tako bi bili prek Mercatorja kot dela Agrokorjeve skupine s Podravko še bolj povezani.
 
Kot je znano je Žito eno od petnajstih podjetij, ki jih želi država prodati. Med njegovimi prodajalci so: Slovenski državni holding, Modra zavarovalnica, Skupina KD Group in NLB Skladi, ki skupaj obvladujejo dobrih 51 odstotkov ljubljanske pekarske družbe.
 
 
Največ sodelovanja z Mercatorjem

Ljubljansko Žito na domačem trgu med vsemi trgovinskimi verigami še največ sodeluje z Mercatorjem, prek katerega ustvari približno 30 odstotkov svojih prihodkov. Morebiten prevzem Pekarne Grosuplje bi to "povezanost" samo utrdil in prek Mercatorja kot dela Agrokorjeve skupine bi bili s Podravko še bolj povezani. Kot je znano je Žito eno od petnajstih podjetij, ki jih želi država prodati. Med njegovimi prodajalci so: Slovenski državni holding, Modra zavarovalnica, Skupina KD Group in NLB Skladi, ki skupaj obvladujejo dobrih 51 odstotkov ljubljanske pekarske družbe.