Na pravljično obarvanem dogodku v novomeški Osnovni šoli Drska sta ambasadorja akcije "NIVEA Podarite nam modro srce" med šolarji zbrala osupljivih 1269 modrih src, kar za projekt pomeni novih 317 evrov. Modra srca in lepe besede sta med šolarji novomeške Osnovne šole Drska tokrat zbirala televizijski voditelj Robert Erjavec in med otroki izjemno priljubljeni komik Boštjan Gorenc - Pižama. Otroci so ju pričakali z osupljivo velikim številom skrbno izdelanih modrih src, Pižama pa jih je spet zabaval s pripovedovanjem znamenite rezijanske pravljice "Rusica in grdina" v sodobni preobleki.
Priljubljeni vremenski napovedovalec Robert Erjavec je povedal, da je z veseljem postal eden od letošnjih ambasadorjev akcije NIVEA Podarite nam modro srce: "Vsekakor podpiram dober namen. Škoda sicer, da imamo v družbi takšno stanje, ko so tovrstne akcije sploh potrebne, a sporočilo letošnje akcije je vsekakor vrhunsko. Še najbolj pa so me presenetili otroci s svojim bogatim besednim zakladom. Dokazujejo, da ima lepa slovenska beseda kljub nekaterim črnogledim napovedim zagotovo lepo prihodnost."
| O projektu: NIVEA v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije med 15. januarjem in 15. februarjem že deveto leto zapored pripravlja vseslovensko dobrodelno akcijo NIVEA Podarite nam modro srce, ki je do zdaj pomagala že 82 otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja na poti do izobrazbe. Sredstva v Učni sklad NIVEA tudi letos zbira z modrimi srci, na katera zapisujejo lepe besede. Za vsako modro srce podjetje Beiersdorf d.o.o. v Učni sklad NIVEA podari 0,25 €. Vsa zbrana sredstva bodo v celoti namenjena štipendistom Učnega sklada NIVEA, ki jih izbere Zveza prijateljev mladine Slovenije. Vsako podarjeno modro srce šteje in prinaša svetlo prihodnost mnogim družinam. |



