SLO bocni levo
SLO bocni desno

Effie® Slovenija 2014 ima petnajst finalistov

Slovenija

20.01.2015

Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2014 je v torek, 13. januarja, pod vodstvom mag. Aleksandre Kregar Brus, direktorice centralnega marketinga Atlantic Grupe, izmed 49 prijavljenih akcij za nagrado Effie Slovenija 2014 izbrala 15 finalistov.
 
Drugostopenjska žirija bo med finalisti izbrala najboljše akcije in jim podelila zlate, srebrne, bronaste in morda letos prvič tudi platinasto nagrado. Prijavitelji najboljših akcij se bodo predstavili na dogodku Lista finalistov 10. marca 2015 v Plaza Hotelu v Ljubljanskem BTC.
 
Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2014 je pregledala in ocenila največje število prijav doslej, kar dokazuje, da se agencije in oglaševalci, kljub zaostrenim razmeram na trgu, vedno bolj zavedajo pomena dokazljivo učinkovitega in uspešnega tržnega komuniciranja.
 
Mag. Aleksandra Kregar Brus (na fotografiji), predsednica žirije Effie Slovenija 2014 je ob tem povedala: "Prvostopenjska žirija je imela zahtevno nalogo, tako količinsko kot vsebinsko, ki pa jo je opravila profesionalno, v konstruktivnem duhu ter z visoko stopnjo konsenza. Pri ocenjevanju akcij smo se osredotočili izključno na opisan vpliv tržnega komuniciranja na učinkovitost pri doseganju in preseganju zastavljenih ciljev. Osnovno vodilo nagrade Effie so ideje, ki delujejo, v prijavljenih akcijah smo tako največji poudarek posvetili predvsem postavitvi poslovnih, marketinških in komunikacijskih ciljev ter njihovi realizaciji in finančni uspešnosti, ki je bila pri tem dosežena. Prepričali so nas dobro poznavanje trga in ciljnih skupin ter pravilno zastavljene marketinške strategije s konkretnimi, merljivimi rezultati."  

V drugem krogu bo žirija ocenjevala akcije znotraj kategorij, v katerih so bile prijavljene, glede na dodeljeno število točk v vsaki kategoriji razglasila najboljše akcije in jim podelila zlate, srebrne, bronaste in morda tudi platinaste nagrade.  
 
Prijavitelji najbolj učinkovitih akcij, uvrščenih v drugi krog ocenjevanja, se bodo predstavili na dogodku Lista finalistov, ki bo 10. marca 2015 v Plaza Hotelu v Ljubljanskem BTC. Prejemniki nagrad bodo uradno razglašeni Effie Slovenija 2014Effie je najbolj zaželena nagrada in najpomembnejša referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir: Mediana 2013). Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., program pa se trenutno izvaja v več kot 40 državah na petih celinah. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje vsaki dve leti, letos že sedmič zapored. Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev. na slovesni zaključni prireditvi Effie Slovenija 2014 na 24. SOF-u v Portorožu, 26. marca 2015.
 
Med finalisti so tudi podjetja Mlekarna Celeia d. o. o., Atlantic Grupa d. d., Mercator d. d. in Perutnina Ptuj d.d.
 
Glavna mlekarna v slovenski lasti si je finale prislužila v kategoriji "Potrošniški izdelki -hrana", in sicer z lansiranjem blagovne znamke Oki Doki, za zmago pa se bodo potegovali tudi  "Dolgoročna učinkovitost" z akcijo "Naprej k naravi", ki je prepričala v kategoriji "Dolgoročna učinkovitost". V prvi našteti kategoriji je žirijo prepričala tudi Atlantic Grupa, ki je finale dosegla po odlično izvedeni akciji Argeta - Mame potrjujejo. Uspeh v kategoriji "Potrošniški izdelki - pijača" je v finale poslala še eno njihovo blagovno znamko Donat Mg za uspešno izvedbo akcije Tudi vi potrebujete Donat Mg.
 
V finale sta se, izmed podjetij iz kategorije dobrin široke porabe, uvrstila še Mercator z akcijo Preprosto prihranim. Pika (storitve - trgovina) in Perutnina Ptuj za oglaševalsko akcijo Nori na poli (Dolgoročna učinkovitost).
 
O tekmovanju:

Effie je najbolj zaželena nagrada in najpomembnejša referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir: Mediana 2013). Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., program pa se trenutno izvaja v več kot 40 državah na petih celinah.

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje vsaki dve leti, letos že sedmič zapored. Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.