Darko Dujič, predstavnik Googla za Slovenijo in regijo ter predsednik Društva za marketing Slovenije, je v začetku januarja postal direktor družbe Ceneje.si.
Darko Dujič je bil doslej zaposlen v Pivovarni Union, GfK Slovenija, bil izvršni direktor strateškega trženja in razvoja prodajnih formatov ter CRM v PS Mercatorju, avgusta 2011pa se je pridružil podjetju Google Inc. na mestu menedžerja za regionalni razvoj za Slovenijo.
Vodil je Googlov oddelek za razvoj poslovanja v regiji Adriatik in bil zadolžen za razvoj poslovanja v regiji.
Darko je magistriral na področju strateškega trženja in poslovodenja na IMB v Ljubljani. V Googlu je nadaljeval svoje strokovno izobraževanje v okviru programov Duke CE na Duke University, NC.
Bil je član strokovnega odbora Effie, prve in drugostopenjske žirije, v okviru dela v globalni skupini GfK je bil izbran v globalni excellence team, ki se je ukvarjal z razvojem in promocijo inovacij v skupini GfK, v okviru Googla pa član Googlove ekipe, ki je razvila model internacionalizacije poslovanja na manjših in manj razvitih trgih.
V svoji bogati karieri je bil eden izmed ustanoviteljev uspešnega podjetja. Svoje znanje in modele poslovanja je predstavil kot predavatelj na številnih poslovnih dogodkih v Sloveniji, srednji in vzhodni Evropi, kot gostujoč predavatelj na Ekonomski fakulteti na področju trženja, vedenja porabnikov, spletnega marketinga, CRM, UBS in geomarketinga.