NIVEA v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije med 15. januarjem in 15. februarjem že deveto leto zapored pripravlja vseslovensko dobrodelno akcijo NIVEA Podarite nam modro srce, ki je do zdaj pomagala že 82 otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja na poti do izobrazbe.
Otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejših družin v okviru znamke NIVEA že deveto leto zapored pomaga tudi podjetje Beiersdorf d. o. o. z Učnim skladom NIVEA, ki je bil ustanovljen skupaj z Zvezo prijateljev mladine Slovenije. Sredstva v Učni sklad NIVEA bodo tudi tokrat zbirali z modrimi srci. Letos bodo v njih zapisovali lepe besede.
V devetih letih akcije in s tem Učnega sklada NIVEA so zbrana sredstva med šolanjem pomagala že 82 otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja. Anita Ogulin iz ZPMS Ljubljana Moste Polje je zraven od samega začetka in s sabo nosi zgodbe vseh otrok, ki so jim pomagali. "Ne bi verjeli, kako se v spomin in srce vtisne prav vsak otrok, ki mu pomagaš in spremeniš življenje. Niti enega otroka ni, ki ne bi vsega prejetega na svoj način vrnil nazaj. Večina postane celo del naših prostovoljcev. Pomoč takšnim otrokom družbi prinaša velik potencial. Bitka je res težka, a vredna truda."

Ena od štipendistk je 23-tletna
Lucija Gostinčar (na fotografiji desno) Prihaja iz številčne družine in skromnega vaškega okolja. V najstniških letih ji je mesečna štipendija Učnega sklada NIVEA pomagala, da si je lahko privoščila vsaj nekatere od stvari, ki so jih imeli njeni vrstniki in zato nastopala bolj samozavestno. "
Bili smo in ostajamo ljubeča družina. Namesto gledanja televizije, ki je nismo imeli, smo brali več knjig, namesto obiskovanja kina ali gledališča pa smo se več družili med sabo". Poleg štipendije so ji največ pomenile spodbudne besede okolice, ki je verjela vanjo.
Zagotovo so prav spodbudne zgodbe o uspehu navdih za izvajanje akcije, pravi vodja projekta Podarite nam modro srce, pri podjetju Beiersdorf, mag. Anita Bogataj Melihen (na fotografiji levo): "To, da vidimo toliko ljudi sodelovati v akciji in na drugi strani štipendiste, ki jim spremenimo življenje na bolje, je vsekakor navdih, da akcija poteka vsa ta leta in bo še naprej."

Za vsako modro srce bo podjetje Beiersdorf d.o.o. v Učni sklad NIVEA podarilo 0,25 €. Modra srca lahko darovalci pošljejo prek spletne aplikacije na povezavi
www.NIVEA.si/srce, lahko pa jih izdelajo sami in po pošti pošljejo na naslov Beiersdorf d.o.o., p.p. 4130, 1001 Ljubljana.
Modra srca bodo v družbi ambasadorjev projekta skupaj z otroki zbirali tudi na posebnih dogodkih po slovenskih osnovnih šolah. Akciji se bodo letos pridružili: radijska voditeljica Ana Praznik, televizijski voditelji Lorella Flego, Ota Roš in Robert Erjavec, ter tako zasebno kot poklicno združena televizijska voditelja Marko Potrčin Lili Žagar in dolgoletni prijatelj akcije, priljubljeni komik in prevajalec Boštjan Gorenc Pižama.
Vsa z modrimi srci zbrana sredstva v obdobju od 15. januarja do 15. februarja bodo v celoti namenjena štipendistom Učnega sklada NIVEA, ki jih izbere Zveza prijateljev mladine Slovenije.