SLO bocni levo
SLO bocni desno

Blagovna znamka Laško močno prisotna na Kosovu

Slovenija

05.01.2015

Skupina Laško je s svojimi blagovnimi znamkami zelo močno navzoča na Kosovu, je zapisano v njihovem glasilu Laški pivar. 
 
Po ocenah vodstva Pivovarne Laško so lani na tem trgu prodali 175.500 hektolitrov vseh pijač, od tega piva Laško 26.000 hektolitrov, brezalkoholnih pijač Sola 137.000 hektolitrov in vode Radenska 12.500 hektolitrov.

Najpomembnejše blagovne znamke skupine Laško na kosovskem trgu so: ledeni čaj Sola breskev, multivitaminska pijača Multi Sola, pivo Laško Zlatorog pivo ter voda Radenska Classic.
 
Letno se na Kosovu proda tudi 1,4 milijona hektolitrov brezalkoholnih pijač. Poraba brezalkoholnih pijač na osebo tako znaša 74 litrov letno. Neposredni tekmeci ledenim čajem Sola so Nestea, Rauch in Multisende. Na področju multivitaminskih napitkov pa Multi Soli najbolj konkurirajo proizvodi v tetrapaku domačih proizvajalcev.
 
Skupina Laško se z licenčno polnitvijo dela svoje ponudbe na Kosovu prilagaja konkurenčnim zahtevam trga ter želi izkoristiti možnost širitve prodaje v celotni regiji, je zapisano v internem glasilu Laški pivar.
 
Po navedbah Pivovarne Laško se letno na Kosovu proda 340.000 hektolitrov piva, kar pomeni, da potrošnja piva na osebo znaša 18 litrov na leto. Največji tržni delež piva na Kosovu ima Birra Peja s 60 odstotki, sledi Skopsko pivo s 17 odstotki, Nikšič z 10 odstotki, laško pivo pa ima devetodstotni tržni delež.
 
Baza v mestu Peć:

Laško pivo in vodo Radenska na Kosovu distribuira podjetje Liridoni iz Peći. Sola brezalkoholne pijače uvažajo in licenčno proizvajajo na Kosovu preko pivovarne Birra Peja, ki od julija lani ni več članica skupine Laško, saj je Pivovarna Union odprodala svoj lastniški delež v tej pivovarni. V drugi polovici leta 2014 je skupina Laško na Kosovu ustanovila hčerinsko podjetje Laško Grupa v Peći z namenom nadzora trga ter aktivnega vodenja politike marketinga in distribucije na trgih Kosova, Makedonije, Črne gore in Grčije.