SLO bocni levo
SLO bocni desno

Blizu konca stečaja so Vina Brežice

Slovenija

16.09.2015

V okviru stečajnega postopka družbe Vino Brežice, ki je od leta 2009 v stečaju, je upravitelj Zlatko Vili Hohnjec že konec lanskega leta uspel prodati večino premoženja in po poletnem zbiranju nezavezujočih ponudb tudi nekaj njenih blagovnih znamk.
 
V okviru stečajnega postopka družbe Vino Brežice, ki teče od leta 2009, je upravitelj Zlatko Vili Hohnjec uspel prodati večino premoženja in nekaj njenih blagovnih znamk.  Sodišče je že potrdilo njegov predlog zaključnih stroškov, zdaj pa pripravlja še zadnje poplačilo delavcev in sklep o končanju stečajnega postopka pričakuje do konca leta.
 
Hohnjec je pred koncem lanskega leta za STA povedal, da bo največ od prodanih blagovnih znamk Vina Brežice odkupila družba Radenska, med njimi tudi najbolj znani Bistra in Aqua viva, v prvi polovici  leta pa je takrat načrtoval še zadnje poplačilo delavcem in sicer iz obresti, ki so se natekle ob njihovih terjatvah, ter končanje postopka.
 
Zaključek postopka je napovedal za konec junija, a se je stvar zavlekla.

Glede poplačila terjatev ločitvenih upnic in delavcev je pojasnil, da so ločitveni upniki dobili, kar jim je šlo oz. kar je bilo mogoče dobiti, delavce pa so, razen omenjenega poplačila obresti, v celoti poplačali, je tedaj  povedal Hohnjec.

Glavnino nepremičnin in opremo Vina Brežice v stečaju so na predlanski, po vrsti tretji dražbi, za 2,5 milijona evrov prodali podjetju BGS elektrika z Dobove, ki  je v brežiških prostorih nadaljevalo s svojo proizvodnjo.

Sicer pa je Okrožno sodišče v Krškem po tem, ko je zaradi večmesečnih zaostalih izplačil delavcem v Vinu Brežice potekala enomesečna stavka, septembra 2009 razpisalo stečaj družbe. Prvo dražbo so opravili junija 2010 in drugo januarja 2011. Hohnjec pa je skušal nepremičnine in opremo družbe kasneje prodati tudi z zbiranjem nezavezujočih ponudb.

Omenjeno podjetje je leta 2008, ko je prešlo v last tedanjega direktorja Mihajla Čuleta, zaposlovalo približno 150 delavcev, glede pijač pa je imelo na slovenskem trgu približno osemodstotni delež