SLO bocni levo
SLO bocni desno

Za nagrado Effie v boju rekordnih 49 akcij

Slovenija

17.12.2014

Sedma izvedba Effie Slovenija beleži rekordno število prijavljenih tržno-komunikacijskih akcij; kar je trend že četrte izvedbe zapored. 25 različnih oglaševalcev, med njimi jih je skoraj tretjina prvič, je v dvanajstih razpisanih kategorij prijavilo 49 akcij, konkurenca pa je v primerjavi z zadnjo izvedbo v letu 2012 kar za četrtino večja.
 
Katere akcije so najbolje dokazale in pokazale, da so investicije v tržno komuniciranje pripomogle k doseženim rezultatom, bo presodila dvostopenjska žirija, zmagovalci pa bodo znani na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2014 na 24. SOF-u v Portorožu 26. marca 2015.
 
Za nagrado Effie Slovenija 2014 se potegujejo tržno-komunikacijske akcije, ki so potekale med 15. oktobrom 2012 in 15. oktobrom 2014. Prijavitelji so lahko, tokrat prvič prek spletnega prijavnega sistema, svoje najboljše akcije prijavili do 26. novembra 2014.
 
Za najbolj ugledno in zaželeno nagrado stroke tekmuje 49 tržno-komunikacijskih akcij, kar 22,5 odstotka oziroma 9 več kot na Effie Slovenija 2012.
 
Kar 28,6 odstotkov (14 oglaševalcev) na Effie sodeluje prvič.
 
Špela Žorž (na fotografiji desno), direktorica Grey Ljubljana in predsednica Strokovno organizacijskega odbora Effie Slovenija 2014: "Agencije in oglaševalci so nam z rekordno udeležbo dali pomembno priznanje, da se je nagrada Effie v svojem sedmem ciklu uspešno umestila v slovenski oglaševalski prostor. Hkrati pa smo počaščeni, da so se agencije in oglaševalci, kljub zaostrenim razmeram, odločili prijaviti svoje akcije v tolikšnem številu in s tem sebi in ostalim dokazati, da se zavedajo pomena učinkovitosti in uspešnosti trženjskega komuniciranja."
 
"Poleg rekordnega števila prijav nas v organizacijskem odboru Effie 2014 veseli tudi dejstvo, da je svoje kampanje prijavilo kar 14 oglaševalcev oz. agencij, ki do sedaj niso sodelovali. Z razlogom spodbujanja prijav na Effie smo letos uvedli tudi kategorijo David vs. Goljat, kjer se lahko manjše kampanje in blagovne znamke enakovredno kosajo z velikimi. Effie namreč ni namenjen le 'velikim' in nikakor ne pomeni, da si nagrade zaslužijo le velike blagovne znamke in kampanje, ki smo jih dlje časa spremljali v množičnih medijih, ker Effie ni nagrada za opaženost. Potrebujemo še več znanja in inovativnosti, predvsem pa pravilno zastavljene strategije, da lahko z omejenimi sredstvi ustvarimo odlične rezultate. In to dejstvo v svojem vsakdanjem delovanju vedno bolj upoštevajo tako oglaševalci kot kreativne, medijske in raziskovalne agencije," jo je dopolnila direktorica Effie Slovenija 2014, Tina Tomažič (na fotografiji levo).
 
Žirija pod vodstvom predsednice mag. Aleksandre Kregar Brus, direktorice centralnega marketinga Atlantic Grupe, bo presojala dvostopenjsko v okviru dveh ločenih krogov ocenjevanja: 13. januarja 2015 bo ocenjevala prvostopenjska, 12. februarja 2015 pa drugostopenjska žirija. Prvostopenjska žirija bo izbrala finaliste Effie Slovenija 2014, ki se bodo predstavili 10. marca 2015 v Plaza Hotelu v Ljubljanskem BTC, drugostopenjska žirija pa nagrajence, ki bodo prejeli bronaste, srebrne, zlate in morda v tej izvedbi prvič, tudi platinasto Effie nagrado.
 
Najuspešnejši, predvsem pa najučinkovitejši, bodo razglašeni na 24. Slovenskem oglaševalskem festivalu, na Zaključni prireditvi s  podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2014, 26. marca 2015 v Portorožu. 
 
Več o Effie Slovenija na www.effie.si.