SLO bocni levo
SLO bocni desno

InStore št. 72 tudi v elektronski izdaji (zavihek desno)

Slovenija

02.03.2019

Vsebina in avtorji rubrik so našim bralcem znani, revijo pa lahko tako kot vse ostale v arhivu preberete tudi v elektronski obliki (desno zgoraj na naši spletni strani www.instore.si). Naj na tem mestu izpostavimo redni letni pregled največjih trgovcev na svetu na osmih straneh in tudi nekaj ostalih vsebin. Poudarjamo tudi ekskluziven obisk na sedežu največje trgovinske verige na svetu Walmart, kjer smo obiskali njihov muzej, ki je bil prva trgovina.
 
InFocus v "dvojni številki" je posvečen slanim prigrizkom in obsega raziskave Ipsosa. Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev ter širokem naboru novic je uvodnik o pomenu inkubatorjev spisala Svetlana Jovanović Mitić, menedžerka trženja Dm (Drogerie markt).
 
V regionalnem intervjuju gostimo Quentina Royerja, generalnega direktorja Delhaize Srbija, v domačem pa Tomaža Blagotinška, izvršnega direktorja IP Veleprodaja v Mercatorju. 
 
V rubriki Črka zakona se lotevamo nove direktive o tobačnih izdelkih in njenemu vplivu na produktivnost, o čemer piše Dragan Milutinović iz Špice, d. o. o. Svoj tradicionalni pogled v rubriki InAnaliza predstavljajo kolegi iz nemške medijske hiše LZ Retailytics, s katero še naprej uspešno sodelujemo.
 
Lisa Byfield-Green v svojem članku piše o razvoju e-trgovine, kjer, zanimivo, med najboljšimi desetimi ni Amazona. Gildas Aitamer razmišlja o specializiranih živilskih prodajalnah, ki da so rastoča trgovinska niša. 
 
Matthias Queck pa poroča o tem, da je spletno nakupovanje Ahilova tetiva diskonterjev. V rubriki InStore na obisku se s svojo ljubljansko trgovino Ježek, ki se nahaja nasproti Šempetrskega mosta, predstavi Anton Vrankar.
 
V rubriki Trendi se lotevamo teme e-računov in nasvetov ter tehnik za ključne dobre prakse, bili pa smo tudi na vsakoletni podelitvi nagrad Izbranih produktov leta 2019. Revijo sklene stalnica, rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, ki se je tokrat osredotočil na temo, ki jo sam še najbolje obvlada, na potrebo po ljudeh, ki znajo komunicirati.