
Lidl - poslovalnica Bežigrad predstavlja nov koncept
Slovenija
23.11.2014
Na predstavitvi zmagovalca natečaja "Lidlov mladi vinar" je InStore ujel Tino Cipot, predstavnico trgovca, ki skrbi za odnose z javnostmi. Ta nam je zaupala nekaj zadev, med drugim je bilo govora tudi o odprtju njihove 46. poslovalnice v ljubljanski četrti Bežigrad v četrtek.

Predstavili ste revijo Preprosto, ki ima zelo bogato vsebino. Bo to sedaj postala stalnica? Jo boste izdajali vsak mesec ali se je to zgodilo le priložnostno, pred prazniki?
Čez en teden se odpira poslovalnica št. 46 za Bežigradom. Katere zadeve so se spremenile tik pred odprtjem, predvsem nas zanima ureditev s parkiranjem – kakšen bo koncept?
Naša nova trgovina, ki je locirana na naslovu Bežigrad 11, bo svoja vrata odprla 27. novembra ob 8. uri. Prepričani smo, da bomo z njo močno obogatili trgovinsko ponudbo v tem predelu Ljubljane. Trgovina bo nekaj posebnega, saj bo tudi notranjost nekoliko drugačna, kot ste to sicer navajeni pri nas. Z drugačno razporeditvijo regalov oziroma nadgradnjami naše siceršnje postavitve predstavljamo nov koncept, za katerega smo prepričani, da bo kupcem ponujal še boljšo nakupovalno izkušnjo.
Kako bo s parkiranjem?
Ker se zavedamo, da je parkiranje v središču Ljubljane velik izziv, smo ob naši peti ljubljanski trgovini poskrbeli za zadostno število parkirnih mest, skupno jih bo na voljo 136, od tega 78 v garaži. Med parkirnimi mesti bo moč najti 8 mest za mlade družine (ta mesta so nekoliko širša ob straneh za lažje manevriranje z otroškimi vozički), 7 za invalide in enega za polnjene električnih avtomobilov.
Kakšna je po vašem mnenju prihodnost trgovine v Sloveniji?
Pri poslovanju se seveda občuti, da zadnjih nekaj let poslujemo v zaostrenih gospodarskih razmerah, ki se odražajo na več ravneh, tako pri kupcih, predvsem v vrednosti posameznih nakupov, kot pri dobaviteljih. Pri tem je predvsem pomembno, da se pravočasno in strateško odzivamo na razmere na trgu. V Lidlu Slovenija uspeh med drugim gradimo tudi na stroškovni učinkovitosti (optimiziranje logističnih poti in delovnih procesov). Kljub zaostrenim gospodarskim razmeram tako v Lidlu še vedno beležimo rast prihodkov.
Prosim predstavite pogled na to, da InStore, kot edina specializirana revija prvič organizira svojo lastno FMCG konferenco v Beogradu?
Ker je za svetlejšo prihodnost pomembno, da si tudi neposredni deležniki na trgovinskem področju izmenjamo izkušnje in morda najdemo kakšne zanimive zamisli, pozdravljamo strateška srečanja in konference, ki stremijo k takim ciljem.
Poudarjate komunikacijo s potrošnikom (Mate in Tomaž, Varna vožnja, Mladi vinar itd.), ki je danes zelo pomembna za uspeh. Nam lahko namignete, če v prihodnje pripravljate kakšen nov tovrsten projekt?
Lahko povemo, da bomo že v naslednji dneh pričeli s ponudbo prazničnih izdelkov blagovne znamke Deluxe, v okviru katere je na voljo vrhunski izbor ribjih jedi, testenin, mesa, slaščic in čokoladnih razvad ter še veliko drugih dobrot. Izdelki Deluxe so med našimi kupci zelo priljubljeni, kar nas ne preseneča, saj nudijo le najboljše, pa vendar ohranjajo ugodno ceno.
Mineva dobrih 10 dni, odkar je v Celju zaprta poslovalnica pri mlinu. Ali drži podatek, da utegnete iti v tožbo z Mestno občino Celje zaradi izgube prodaje? Kdaj naj bi bila poslovalnica zopet odprta?
Delamo vse, kar je v naši moči, da bi poslovalnico čim prej ponovno odprli. Glede odškodninskih zahtevkov vam lahko povemo le to, da preučujemo dokumentacijo in se odločamo o nadaljnjih korakih. Vsekakor pa je z vsakim dnem neobratovanja poslovalnice poslovna škoda večja.


