"Produkt leta" je del največje in mednarodno najbolj prepoznane raziskave novih, izboljšanih, inovativnih izdelkov in storitev široke potrošnje, ki ji zaupa že 3,5 milijarde potrošnikov sveta in kjer slovenski kupci vsako leto znova na podlagi osebnih izkušenj in zadovoljstva ob uporabi izdelkov v vsaki posamezni kategoriji izberejo enega, ki leto dni nosi laskavi naziv "Produkt leta".

Visoka prepoznavnost med slovenskimi kupci (več kot 60%) in zaupanje (80% je prepričanih, da je izdelek s pečatom najboljši v kategoriji) kot tudi nosilci pečata PRODUKT LETA 2013 in 2014 so dokaz, da tudi slovenski kupci zaupajo pečatu, saj je pečat nakupni nasvet tistih, ki so že imeli možnost preizkusiti izdelek in pečat je dobil tisti, ki jih je najbolj prepričal.
Raziskava, ki jo opravi največja raziskovalna hiša na svetu ACNielsen, je opravljena po najvišjih mednarodnih standardih in po najstrožjih kriterijih ISO standardov, z velikim vzorcem slovenskih potrošnikov, ki je usklajen tudi po SURS (Statistični urad RS) in ima ISO certifikat, kar zagotavlja, da je raziskava transparentna, neodvisna in zmagovalci dejanski odraz mnenja slovenskih kupcev.

Vprašanja v raziskavi so prilagojena posamični kategoriji in v vsaki kategoriji je lahko zmagovalec le eden. Pečata Produkt leta se tako ne da kupiti, ali kako drugače vplivati na izbor, zmagovalci so objavljeni na vsakoletni prireditvi, v medijih in na spletni strani, prav tako vsa nominirana podjetja prejmejo raziskavo s strani ACNielsen o celotni kategoriji nominiranega izdelka.
V vsaki kategoriji boste vsako leto našli le en izdelek ali linijo, ki so ji slovenski potrošniki podelili naziv PRODUKT LETA.
Tudi letos je med nominiranimi izdelki in storitvami opazen skok števila in zahtevnosti inovacij, vse z namenom ponuditi kupcu še boljše izdelke.
Opaziti je lahko tudi porast novosti in izboljšav, domačih slovenskih podjetij, ki so svetovne novosti, kar je lep obet za konkurenco svetovnim multinacionalkam, ki so standardno, leto za letom, naravnane k inovacijam in izboljšavam svojih izdelkov.
Žirija je tudi letos prevzela nalogo in skrbno preverila vse nominirane izdelke, da izpolnjujejo kriterije inovativnosti, novosti, spremembe, ki jih bodo ocenjevali slovenski potrošniki. Več kot 50 izdelkov v 19 različnih kategorijah bo torej v raziskavi, na podlagi lastnih izkušenj z izdelki in storitvami , med slovenskimi potrošniki, neodvisno preverjalo mnenje slovenskih kupcev in le najboljši po kriterijih zadovoljstva ob uporabi, inovativnosti in atraktivnosti bo v posamični kategoriji izbran kot PRODUKT LETA 2015.
Letošnjo ugledno žirijo, ki je preizkušala izdelke, sestavljajo:
Zdenka Ženko - izredna prof. za Inovacijski management, EPF Maribor
Aleksandra Pisnik - docentka za področje marketinga, EPF Maribor
Nastja Mulej - trenerka kreativnega razmišljanja
Ana Lukner - Anina zvezdica
Jože Mermal - predsednik uprave BTC d.d.
Tomaž Drozg - direktor Adria Media Ljubljana in član odbora SOZ
Vesna Zakarič - direktorica prodaje raziskovalnega podjetja Gemius S.A. Poljska
Anton Majzelj - nekdanji direktor Mobitel d.d.
Robert Ilovar - IlovarStritar d.o.o.
Primož Kapus - direktor Amicus d.o.o.
Denis Potočnik – direktor Kuponko.si