
Bosanskohercegovska prehrambena industrija Vispak iz Visokega je z realizacijo na tujih tržiščih izkupiček v višini 8.860.000 konvertibilnih mark z začetkom leta 2014, povečala za 20 odstotkov v primerjavi z enakim časovnim obdobjem lani. Tako je delež izvoza v skupnem prometu povišan na 30 odstotkov.
V Sloveniji sodelujejo s trgovinami Jager, od letos pa še z Mercatorjem Slovenija, dogovarjajo pa se še s Sparom in Tušem.
Njihove blagovne znamke: Zlatna džezva, Begova čorba, Tarhana,Tajna, Laganini, Club čokolada in druge blagovne znamke iz Vispaka izborile za dodatne pozicije, z večjim prometom in boljšim odzivom kupcev.
"Ocenjujemo, da bi lahko do konca leta 2014 dosegli skupen izvoz v višini 11.000.000 KM, kar bi pomenilo nadaljevanje trenda povečanja izvoza," je povedal Haris Salihbašić, manager v Vispaku.
Izredne rezultate prodaje dosegajo tudi na trgih v ZDA in EU.
V Sloveniji so v trgovinah Jager, od letos pa sodelujejo z Mercatorjem Slovenija, dogovarjajo pa se še s Sparom in Tušem.