Prejemniki nagrad, ki jih DMS (Društvo za marketing Slovenije) podeljuje tretje leto zapored, so zasnovali izjemne projekte na področju sponzorstev in marketinga v športu ter z njimi celotni Adriatic regiji postavili visoka merila načrtovanja in izvajanja športno–marketinških aktivnosti. DMS določil zmagovalce tekmovanja "Sporto awards"
Slovenija
21.11.2014
Prejemniki nagrad, ki jih DMS (Društvo za marketing Slovenije) podeljuje tretje leto zapored, so zasnovali izjemne projekte na področju sponzorstev in marketinga v športu ter z njimi celotni Adriatic regiji postavili visoka merila načrtovanja in izvajanja športno–marketinških aktivnosti. Mednarodna žirija in strokovna marketinška javnost sta med 33 prijavljenimi projekti včeraj s prestižno nagrado SPORTO Awards nagradila najboljše v vsaki izmed štirih kategorij, priznanja pa so prejeli tudi drugo- in tretjeuvrščeni projekti.
Dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica žirije je povedala: "Z veseljem ugotavljamo, da je kakovost projektov, ki se prijavljajo na tekmovanje za SPORTO Awards, vsako leto višja. Podelitev nagrad je edinstvena priložnost za razvoj področja marketinga v športu v celotni regiji, zato so nagrade pomembne ne le za sponzorje, klube, zveze, športne institucije in športnike, temveč tudi za širše marketinško okolje in akterje. Stalna rast kakovosti je mogoča zaradi premišljene uporabe novih tehnoloških orodij, komunikacijskih pristopov ter integriranih marketinških metod v kombinaciji z razvojem in utrjevanjem pozicije znamk skozi šport. Nove sponzorske zgodbe, ki pritegnejo potrošnike in podpornike športa, imajo vsako leto več konkurentov, vendar prostor za napredek vseeno ostaja.”
Športno bogato (olimpijsko) leto so za marketinške aktivnosti najbolje izkoristili naslednji projekti: Zmagovalec v kategoriji "NAJBOLJŠE DIGITALNO KOMUNICIRANJE” je #SLOCHI (prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije). Žirijo je prepričalo njihovo spremljanje olimpijskih iger v realnem času tako iz zakulisja kot na samem mestu dogajanja, vključevanje športnikov in proaktivna integracija sponzorjev v marketinške aktivnosti, s čimer so dosegli uspeh v svetovnem merilu.
Zmagovalec v kategoriji "NAJBOLJŠE ŠPORTNO MEDIJSKO PARTNERSTVO” je Planet Siol.net in Volkswagen 19. Ljubljanski Maraton (nosilec pravic: Volkswagen 19. Ljubljanski Maraton, sponzor: Planet Siol.net, prijavitelj: TSmedia d.o.o.). Z zgodbami, v katerih se je lahko našel vsak posameznik in z inovativnim vpletanjem udeležencev maratona v komunikacijo, podprto z dobro izkoriščeno tehnologijo in odlično pokritostjo maratonskega dogajanja so žirijo kot edini prijavljeni v kategoriji prepričali, da lahko globalen pristop deluje tudi na lokalnem nivoju.
Zmagovalec v kategoriji "NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE ŠPORTNIH SUBJEKTOV” je Slovenski Sochi 2014 (prijavitelj in nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije). Navdušil je s celovito kampanjo, integracijo sponzorjev v vse marketinške aktivnosti, enotno platformo za sponzorje in inovativnim merchandisingom. Na drugo mesto se je uvrstil projekt Enotna podoba slovenskega športa (prijavitelj in nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije), na tretje pa KHL Medveščak Zagreb v kontinentalni hokejski ligi (prijavitelj in nosilec pravic: KHL Medveščak Zagreb).
Zmagovalec v kategoriji "NAJBOLJŠE ŠPORTNO SPONZORSTVO” je: Predani korakom (sponzor: Zavarovalnica Tilia, nosilec pravic: Volkswagen 19. Ljubljanski maraton, prijavitelj: Zavarovalnica Tilia & Agencija S.V. - RSA). Žirija jih je nagradila za visok nivo združevanja marketinga in družbene odgovornosti ter dobro povezavo vrednot blagovne znamke s projektom.
Žirija je podelila tudi POSEBNO NAGRADO, ki jo je za razvoj nove znamke, pogumen izbor manj prepoznavne športne discipline, to je ženskega kolesarstva, in celovitost projekta prejela Ekipa BTC City Ljubljana (sponzor in prijavitelj: BTC d.d., nosilec pravic: KD Rog).
Uspešnost nagrajenih projektov tlakuje športnemu marketingu in sponzorstvom v Adriatic regiji pot v svetlo prihodnost. Svojo konkurenčnost na evropskem nivoju bodo najboljši projekti iz Hrvaške, Srbije in Slovenije v presojo podali na tekmovanju Evropskega sponzorskega združenja, prav vsi prijavljeni na tekmovanje SPORTO Awards pa leto za letom pripomorejo k dvigu odličnosti športnega marketinga.


