Leta 2013 je 14 % slovenskih podjetij prodajalo izdelke ali storitve prek spleta. Podjetja prek spleta ustvarila 8 % prihodkov od prodaje
Slovenija
12.11.2014
Leta 2013 je 14 % slovenskih podjetij prodajalo izdelke ali storitve prek spleta. V letu 2013 so podjetja s spletno prodajo ustvarila slabih 8 % celotne vrednosti svojega prihodka. Po podatkih Statističnega urada Slovenije je bilo lani na spletu z lastnim portalom prisotnih kar 84 % podjetij z 10 ali več zaposlenimi osebami.
Večina jih na svojih spletnih straneh predstavlja svoje izdelke, storitve, kataloge ali objavlja informacije o cenah. Med podjetji z vsaj 10 zaposlenimi je bilo 14 odstotkov takih, ki so svoje izdelke ali storitve prodajale prek spleta ali prejemali naročila ali rezervacije prek spletnih strani.
Odstotek se je tako v primerjavi z letom poprej povečal za 3. Skoraj vsa podjetja s spletno prodajo v letu 2013 so prejemala naročila iz Slovenije (95 %), 42 % teh podjetij je prejemalo naročila iz drugih držav članic EU, 20 % pa tudi iz drugih držav.
Večino celotne vrednosti prihodka od prodaje prek spletnih strani so podjetja ustvarila s spletno prodajo drugim podjetjem ali državnim organizacijam. 3 % tega prihodka ali okoli 170 milijonov EUR pa so ustvarila s prodajo končnim potrošnikom.


