SLO bocni levo
SLO bocni desno

Zaključena 8. Strateška konferenca TZS

Slovenija

05.11.2014

Na Brdu pri Kranju se je končala 8.Strateška konferenca Trgovinske zbornice Slovenije, glavna tema trgovcev pa je bila družbena odgovornost podjetij.
 
8. Strateška konferenca, ki jo je že osmo zaporedno leto organizirala TZS (Trgovinska zbornica Slovenije) je potekala tudi tokrat v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto, Univerze v Ljubljani.
 
Letošnjo Strateško konferenco so posvetili družbeni odgovornosti podjetij, konceptu brez katerega si marsikateri trgovec v današnjem času ne more predstavljati svojega dela.
 
Na konferenci so o družbeni odgovornosti podjetij razpravljali s številnimi domačimi in tujimi strokovnjaki, pridružil pa se jim je tudi podpredsednik vlade in minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Dejan Židan.
 
Koncept družbene odgovornosti je postal v zadnjih letih moderna krilatica mnogih podjetij in organizacij. Družbena odgovornost ne pomeni le skrbi za okolje in lokalno skupnost, temveč tudi skrb za zaposlene in za gospodarski ter socialni razvoj družbe.
 
Nekaterim podjetjem družbena odgovornost pomaga obvladovati stroške, druga ta cilj spodbuja k ustvarjanju novih, družbeno bolj sprejemljivih izdelkov in storitev. Nekatera podjetja so kar celotno konkurenčno prednost zgradila na družbeni odgovornosti.
 
Zakaj so nekatera podjetja pri tem že na kratek rok uspešnejša kot druga? Kako jim uspe z vlaganjem v družbeno odgovornost poslovati bolj donosno?
 
Odgovor na to vprašanje so ponudili s pomočjo tujih in domačih strokovnjakov na 8. Strateški konferenci o trgovini. Predstavili so primere uspešnih poslovnih praks in razkrili skrivnosti njihovega uspeha.