SLO bocni levo
SLO bocni desno

Danes začetek kampanje MKGP: “Kakovost nam je blizu”

Slovenija

20.10.2014

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) začenja s promocijsko kampanjo, ki bo potekala pod sloganom:"Kakovost nam je blizu", preverjajmo poreklo živilskih izdelkov. Izvedli jo bodo v dveh delih: jesensko od 20. oktobra do 23. novembra 2014 in pomladansko od 16. marca do 19. aprila 2015.
 
Kampanja se bo osredotočila na tri ključna sporočila, in sicer, da imamo v Sloveniji enega od treh najboljših sistemov kontrole varnosti hrane v Evropi, da je kmetovanje pri nas zaradi lastnosti slovenskega ekosistema bolj trajnostno ter da je hrana iz naše bližine bolj okusna in hranljiva, ker je zaužita v času dozorelosti.
 
S strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) so na različne ustrezne naslove pošiljali vabila, ki ga v nadaljevanju povzemamo v celoti:

"Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) že tretje leto zapored izvaja nacionalni projekt promocije lokalne hrane, s katero informira potrošnike o prednostih lokalno pridelane hrane.

Anketa, ki jo je MKGP izvedlo po koncu lanskoletne kampanje je pokazala, da 68% potrošnikov vedno pogosteje nakupuje živila slovenskega porekla, 1/3 potrošnikov ob nakupu hrane izbere več kot polovico slovenskih izdelkov, 1/3 pa vsaj pri polovici nakupa izbere slovenske izdelke. Med etičnimi kupci kar v 27% kupujejo samo slovensko hrano.

Vzroki za pogostejši nakup slovenske hrane so po mnenju potrošnikov kakovost izdelkov (31%), večje zaupanje v slovenske proizvajalce (26%), svežina izdelkov (24%) ter podpiranje slovenskega gospodarstva (18%).

Potrošniki se vedno bolj zavedajo, da s poseganjem po slovenski – lokalni hrani dobijo zagotovilo, da hrana ni prepotovala na stotine kilometrov, da je bila pridelana na slovenski zemlji, da z nakupom lokalne hrane pomagajo lokalnim, domačim pridelovalcem in predelavi, da s tem pomagajo pri ohranjanju delovnih mest.

Ker vemo, da trgovci upoštevate mnenja potrošnikov, vas obveščamo, da MKGP začenja nov nacionalni projekt promocije lokalne hrane – promocijsko kampanjo, namenjeno potrošnikom, pod geslom  "
Kakovost nam je blizu".
 
Kampanja v obliki risank bo potekala na TV kanalih, pa tudi na outdoor medijih, tiskanih medijih, radijskih programih in na spletu.

Promocijska kampanja "Kakovost nam je blizu" bo potekal v dveh delih: jesenski od 20. oktobra do 23. novembra 2014 in pomladanski od 16. marca do 19. aprila 2015.

S kampanjo želimo povečati zaupanje v lokalno pridelano in predelano hrano preko treh ključnih sporočil:

- Lokalno je bolj okusno, ker je pobrano v času dozorelosti,
- Slovenija ima enega najboljših sistemov nadzora hrane v Evropi
- Pestro in ohranjeno slovensko okolje omogoča naravi in ljudem prijazno pridelavo hrane

Ob tej priložnosti vas vabimo, da se priključite nacionalnemu projektu promocije lokalne hrane in v času projekta, ko bodo potrošniki še bolj pozorni na izvor hrane, svoje promocijske aktivnosti in ponudbo usmerite v lokalno pridelano hrano."