Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) začenja s promocijsko kampanjo, ki bo potekala pod sloganom:"Kakovost nam je blizu", preverjajmo poreklo živilskih izdelkov. Izvedli jo bodo v dveh delih: jesensko od 20. oktobra do 23. novembra 2014 in pomladansko od 16. marca do 19. aprila 2015."Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) že tretje leto zapored izvaja nacionalni projekt promocije lokalne hrane, s katero informira potrošnike o prednostih lokalno pridelane hrane.
Anketa, ki jo je MKGP izvedlo po koncu lanskoletne kampanje je pokazala, da 68% potrošnikov vedno pogosteje nakupuje živila slovenskega porekla, 1/3 potrošnikov ob nakupu hrane izbere več kot polovico slovenskih izdelkov, 1/3 pa vsaj pri polovici nakupa izbere slovenske izdelke. Med etičnimi kupci kar v 27% kupujejo samo slovensko hrano.
Vzroki za pogostejši nakup slovenske hrane so po mnenju potrošnikov kakovost izdelkov (31%), večje zaupanje v slovenske proizvajalce (26%), svežina izdelkov (24%) ter podpiranje slovenskega gospodarstva (18%).
Potrošniki se vedno bolj zavedajo, da s poseganjem po slovenski – lokalni hrani dobijo zagotovilo, da hrana ni prepotovala na stotine kilometrov, da je bila pridelana na slovenski zemlji, da z nakupom lokalne hrane pomagajo lokalnim, domačim pridelovalcem in predelavi, da s tem pomagajo pri ohranjanju delovnih mest.
Ker vemo, da trgovci upoštevate mnenja potrošnikov, vas obveščamo, da MKGP začenja nov nacionalni projekt promocije lokalne hrane – promocijsko kampanjo, namenjeno potrošnikom, pod geslom "Kakovost nam je blizu".
Promocijska kampanja "Kakovost nam je blizu" bo potekal v dveh delih: jesenski od 20. oktobra do 23. novembra 2014 in pomladanski od 16. marca do 19. aprila 2015.
S kampanjo želimo povečati zaupanje v lokalno pridelano in predelano hrano preko treh ključnih sporočil:
- Lokalno je bolj okusno, ker je pobrano v času dozorelosti,
- Slovenija ima enega najboljših sistemov nadzora hrane v Evropi
- Pestro in ohranjeno slovensko okolje omogoča naravi in ljudem prijazno pridelavo hrane
Ob tej priložnosti vas vabimo, da se priključite nacionalnemu projektu promocije lokalne hrane in v času projekta, ko bodo potrošniki še bolj pozorni na izvor hrane, svoje promocijske aktivnosti in ponudbo usmerite v lokalno pridelano hrano."


