Mercator je v četrtek odprl svojo 12. trgovino formata sosed, in sicer prodajalno Market Ceneta Štuparja v ljubljanskih Črnučah. Na odprtje prenovljene trgovine ob 8.30 uri so tako povabili tudi sodelujoče v akciji Radi delamo dobro, v kateri so na predlog krajanov podelili donacijo. To so vrtec Črnuče, KUD Črnuče in taborniki roda Heroj Vitez Črnuče.
Trgovina se razprostira na 421 m2 neto prodajne površine, v njej pa za kupce na štirih blagajnah skrbi 28 zaposlenih. Vsa oprema v trgovini je nova, tako kot je nova pridobitev za kupce predvsem toploteka s pestro ponudbo toplih jedi in sveže pečenih pic, gotovo pa so obiskovalci veseli tudi izboljšane ponudbe v mesnici, ki odslej ponuja tudi lastne mesne pripravke.
Poslovodja trgovine Marica Šprem je pred odprtjem zadovoljna poudarila: "S sodelavkami in sodelavci smo res veseli te prenove, saj bomo zdaj lahko ponudili še boljšo izbiro svežih in pripravljenih izdelkov. Verjamemo, da bodo vsi, ki so nas že doslej dnevno obiskali, še raje zahajali v našo trgovino, zaradi obogatene ponudbe pa si obetamo tudi nove stranke."
Na oddelku sadja in zelenjave so dodali police s sezonskim rezanim sadjem v lončku, delikatesa je obogatena z več pakiranimi izdelki za malico ter svežimi in pakiranimi sladicami, na oddelku kruha pa pečejo kruh vsaki dve uri.
Glede na to, da so sosedske prodajalne najpomembnejši Mercatorjev format po številu enot ter številu kupcev, saj predstavljajo Mercatorjevo konkurenčno prednost zaradi svojih dobrih lokacij in široke regijske pokritosti, so v Mercatorju pospešili prenovo manjših prodajaln formata sosed.
Tako se želijo čim bolj prilagoditi posameznemu mikro okolju in kupcem, ki tam dejansko dnevno nakupujejo. Kupci v trgovinah sosed torej najdejo večino izdelkov, ki jih dnevno kupujejo, hitreje najdejo, kar potrebujejo, in hitreje opravijo nakup.
Ključne prednosti prenovljenih trgovin Sosed Iz Mercatorja poudarjajo naslednje: "Odlična ponudba na svežih programih (sadje in zelenjava; kruh, pecivo; delikatesa; ponudba toplih jedi; sveže meso), odlična storitev, bogata ponudba izdelkov trgovskih znamk, poznavanje kupcev, vpetost v lokalno okolje. Koncept prenovljene trgovine v Črnučah torej postavlja v ospredje tudi lokalno skupnost, katere del je Mercator, in v katero želi biti še naprej aktivno vključen." |