
Po ugotovitvah Interstata večina anketiranih podjetij prepoznava pomen in priložnosti digitalnega oziroma mobilnega marketinga, saj dve tretjini sodelujočih v letu 2015 načrtujeta sredstva v ta namen. Med orodji digitalnega oz. mobilnega marketinga še vedno prevladuje oglaševanje na spletnih straneh (53,2 odstotka) in preko e-pošte (47,5 odstotka), medtem ko načrtno upravljanje profilov in vsebin znotraj družbenih omrežij ter oglaševanje znotraj družbenih omrežij uporablja okrog 40 odstotkov anketiranih podjetij.
Med ključnimi izzivi, ki jih sodelujoča podjetja navajajo na področju marketinga v letu 2015, so predvsem vzdrževanje ali povečanje tržnega deleža (21,7 odstotka) in priprava ustrezne(jše) komunikacijske strategije (21 odstotkov), sledita širitev na tuje trge (13,4 odstotka) ter razvoj novih izdelkov oziroma storitev in njihovo lansiranje na tržišče (10,8 odstotka).
| Interstat: Nova vlada lahko podjetjem pomaga predvsem z ugodnejšo davčno politiko Nova slovenska vlada lahko podjetjem po mnenju poslovnih subjektov najbolj pomaga z ugodnejšo davčno politiko ter ukrepanjem glede plačilne nediscipline in plačilnih rokov, kaže zadnja raziskava mariborske družbe Interstat. Čeprav so tisti, ki pričakujejo opazno izboljšanje v manjšini, podatki kažejo na zmeren optimizem glede razvoja gospodarstva. Dobra tretjina anketiranih je odgovorila, da se je poslovanje njihovega podjetja v zadnjih 12 mesecih izboljšalo, nekaj več kot 40 odstotkov jih je navedlo, da je poslovanje ostalo na enaki ravni in je stabilno, o poslabšanju poslovanja pa je poročala dobra petina vseh vprašanih. Glede pričakovanj o nadaljnjem razvoju slovenskega gospodarstva v letu 2015 je Interstat med podjetji zaznal zmeren optimizem, saj 15 odstotkov anketiranih pričakuje opazno okrevanje gospodarstva in rast potrošnje, 60 odstotkov pa jih meni, da do bistvenih preobratov v letu 2015 še ne bo prišlo. |


