SLO bocni levo
SLO bocni desno

Prvič na Zlatem bobnu velika nagrada domačinom

Slovenija

12.10.2014

Letošnji 21. Zlati boben, mednarodni oglaševalski festival nove Evrope, ki ga je organizirala Slovenska oglaševalska zbornica in pomeni največ kreativcem, oglaševalcem, medijem in številnim drugim, se je v Portorožu v petek končal tudi s slovenskim slavjem.
 
Prvič v zgodovini Zlatega bobna je velika nagrada namreč pripadla slovenski agenciji. Oglaševalska agencija Mayer McCann je prva agencija iz Slovenije, ki je po sedanjem sistemu nagrad mednarodnega oglaševalskega festivala Zlati boben osvojila veliko nagrado.
 
Dobila jo je v skupini inovativnih akcij, in sicer za "Pasje kakse" (Dog Pookies) pasje pekarne Hov-Hov.
 


Za najboljšo v skupini celostnih komunikacijskih akcij je žirija izbrala akcijo "Gita, družabni pastir" (Ghita, The Social Shepherd), delo romunske agencije BV McCann Erickson za mobilnega operaterja Vodafone.
 
V skupini medijev je veliko nagrado prejela romunska agencija Geometry Global za akcijo "RGB Novice" ("The RGB News") televizijskega kanala Observator.
 
V skupini oblikovanja identitete blagovne znamke in korporativne identitete velika nagrada ni bila podeljena.