Zaradi projekta kuharjev, ki Lidlove izdelke promovirata podkrepljene z recepti, je trgovec doživel neverjeten uspeh v času azijskega tedna hrane.Lidl zaradi receptov prodal vso zalogo rac
Slovenija
02.10.2014
Zaradi projekta kuharjev, ki Lidlove izdelke promovirata podkrepljene z recepti, je trgovec doživel neverjeten uspeh v času azijskega tedna hrane.Kuharja Mate Janković in Tomaž Kavčič sta Lidlu pomagala tako, da sta kupcem predstavila posebno pripravo tajske race z začimbami. V akcijskem tednu prodaje azijske hrane je Lidl tako v zgolj treh dneh prodal vso zalogo rac..
"Natančnih podatkov o prodaji ne moremo posredovati, ker gre za konkurenčno občutljive podatke. Kar lahko zaupamo je, da smo prodali trikratno količino rac, kot smo jih nekaj mesecev poprej, ko akcija ni bila podprta z recepti. To kaže, da kupci pri izdelkih, ki jih ne poznajo dobro, potrebujejo dodatno vsebino, najsi bo to recept ali kakšno drugo navodilo," je za InStore povedala Lidlova predstavnica za stike z javnostjo Tina Cipot.
Lidl je septembra tako prek akcije prodal trikratno količino svežih rac kot le nekaj mesecev prej - prav tako v azijskem tednu -, ko prodaja izdelka ni bila podprta z recepti.
"Opisani primer in izkušnje naših kupcev dokazujejo, da je pri izdelkih, ki kupcem niso najbolj blizu oziroma jih ne poznajo, pomembno prav to, da izdelek dopolnimo z dodatno vsebino, naj bo to kuharski recept ali drug nasvet za uporabo izdelka. Tako kupci tudi sami lažje ugotovijo, ali jim izdelek ustreza ali ne. Oglaševanje pri tem seveda pomaga, vendar je izkustvo tisto, ki bo poskrbelo za širitev dobrega glasu," dodaja direktor nabave v Lidlu Slovenija Andrej Vouk.


