SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl Slovenija krepi vlogo svojih poslovodij

Slovenija

25.09.2014

Lidl Slovenija je pričel z inovativnim programom krepitve poslovnih in vodstvenih veščin za svoje vodje trgovin, ki so ga poimenovali Poslovodja². Gre za Lidlovo karierno strategijo za poslovodje.
 
Program temelji na intenzivni nadgradnji vodstvenih, podjetniških, socialnih in osebnostnih kompetenc vodij poslovnih enot. Tako opolnomočeni poslovodje bodo deležni paketa, ki zajema spodbudno plačno lestvico in službeni avtomobil.
 
Program opolnomočenja poslovodij, ki predstavlja del celostne karierne strategije za zaposlene, bo Lidl izvajal v vseh državah, kjer je prisoten.
 
Lidl Slovenija je tretji v Skupini Lidl, ki je projekt uvedel. Preoblikovanje delovnega mesta poslovodje je v Skupini Lidl nastalo iz potrebe hitro rastočega mednarodnega podjetja, spremenjenih nakupovalnih navad, intenzivnega povečevanja števila kupcev in širitve nabora izdelkov, ki jih ponujajo v svojih trgovinah.
 
"S projektom Poslovodja2 krepimo vlogo vodje poslovne enote v posamezni trgovini. Pri tem jih bomo opremili z ustreznim dodatnim znanjem in veščinami, ki bodo pripomogle k še boljši usklajenosti njihovih ekip v trgovinah in posledično k še večjim poslovnim uspehom podjetja," je dejal Gregor Kosi, generalni direktor podjetja Lidl Slovenija.
 
Poleg tega bodo vodje poslovnih enot lahko še uspešneje usklajevali poklicno in zasebno življenje (work-life balance), saj jim bo prenovljen koncept vodenja poslovne enote omogočal vzpostavitev učinkovitejšega dela v poslovalnici in s tem oblikovanje še prijaznejše nakupovalne izkušnje.
 
Individualni razvojni načrti in nove karierne možnostiProces preoblikovanja delovnega mesta bo potekal postopoma v vseh 45 Lidlovih trgovinah v Sloveniji. Najprej bodo za vse vodje Lidlovih trgovin pripravili t.i. razvojni dan, na katerem bodo opravili temeljit posnetek stanja njihovih trenutnih veščin in kompetenc.
 
Uspešne udeležence razvojnega dne bo Lidl Slovenija opremil z novim paketom ugodnosti. Ta ob osnovni plači, od 2.400 do 3.000 EUR bruto glede na dolžino delovnih izkušenj poslovodje pri Lidlu Slovenija, povračilu stroška malice v najvišjem davčno dovoljenem znesku in ostalih dodatkov, vsebuje tudi službeni avtomobil VW Golf 7, ki ga bodo Lidlovi vodje poslovnih enot lahko uporabljali tudi v zasebne namene.
 
Za poslovodje, ki ob razvojnem dnevu še ne bodo imeli v zadostni meri izraženih kompetenc, bodo v Lidlu pripravili individualni razvojni načrt za izboljšanje na tistih področjih, kjer posameznik še ne ustreza kompetenčnemu profilu prenovljenega delovnega mesta. Projekt Poslovodja² se je s svečanim dogodkom in podrobno predstavitvijo projekta Lidlovim poslovodjem začel 23. septembra 2014. Projekt Poslovodja2 je del Lidlove celostne karierne strategije za zaposlene.
 
"Strategija temelji na celovitem spodbujanju osebnostnega in kariernega razvoja zaposlenih, ki si ga prizadevamo uresničevati z različnimi kadrovskimi projekti, s privlačnim plačilom ter stabilnim, prijaznim in spoštljivim delovnim okoljem. Velik poudarek dajemo stalnemu izobraževanju in usposabljanju zaposlenih ter internim projektom, s katerimi odkrivamo potenciale zaposlenih, spodbujamo njihove talente in tudi s tem povečujemo njihovo zadovoljstvo s kariernimi možnostmi pri nas," je povedal Martin Kokol, direktor skupnih služb in odgovoren za projekt Poslovodja2 v Lidlu Slovenija.
 
S projektom se namreč odpirajo nove karierne poti za vodje Lidlovih poslovnih enot, saj jim bo v bodoče omogočena možnost napredovanja na delovno mesto regionalnega vodje prodaje ter ostala strateško pomembna delovna mesta v podjetju.