Slovenski proizvajalec sokov Presad je pred tremi leti stopil pod okrilje skupine Aktiva, katere osrednji dejavnosti sta sicer čiščenje in vzdrževanje. Od tedaj so njihovi izdelki doživeli prenovo, tako grafično, kot tudi z vidika novih okusov.

Po besedah direktorice podjetja
Jasmine T. Šušteršič (na fotografiji), naj bi bila največja uspešnica sok iz rdeče pese, obogaten z medom, ki so ga po njenih besedah kupci prepoznali kot pozitivnega za njihovo počutje.
"Preoblikovanje vseh skupin blagovne znamke Presad se končuje in je po zbranih povratnih informacijah pri kupcih sprožilo odličen odziv. Naši izdelki so znova na voljo v vseh pomembnih trgovskih objektih po Sloveniji," je za današnje Finance dejala Šušteršičeva in dodala, da je družba pred kratkim sklenila dogovor s pomembnima trgovskima verigama na Hrvaškem, Kauflandom in Konzumom.
Večji del prihodkov dosegajo s prodajo blaga pod blagovno znamko Greda, ki je namenjena živilski industriji in prinaša večji del izvoznih prihodkov, čeprav je letos stekel tudi izvoz izdelkov pod blagovno znamko Presad. "Še letos bomo prek blagovne znamke Greda na trg dali skupaj približno 60 novih izdelkov," pove sogovornica.
Glavno konkurenčno prednost sokovom daje steklena embalaža, predvsem pa kakovost, ki so jo dokazali na letošnjem mednarodnem ocenjevanju kakovosti v okviru sejma AGRA v Gornji Radgoni, kjer so prejeli štiri velike in tri zlate medalje. Podjetje Presad naj bi bilo po besedah Šušteršičeve v sklepnih pogajanjih za vstop na nove trge, ki ne vsebujejo zgolj držav v regiji.