SLO bocni levo
SLO bocni desno

Argeti in Publicisu srebrna nagrada Euro Effie (VIDEO)

Slovenija

22.09.2014

Na podelitvi evropskih nagrad za tržnokomunikacijsko učinkovitost Euro Effie v Bruslju je 2.mesto osvojila Skupina Atlantic s svojo blagovno znamko Argeta. Njena komunikacijska akcija "Mame potrjujejo", ki so jo ustvarili v sodelovanju z agencijo Publicis Slovenija, je prejela srebrno nagrado.

V ožji izbor za nagrade Euro Effie sta se uvrstili tudi dve akciji podjetja Skupine Atlantic in sicer v kategoriji nizkoproračunskih akcij in sicer "Tudi nosečke potrebujete Mg", zasnovano v sodelovanju z agencijo Pristop za blagovno znamko Donat MG, v kategoriji izdelkov široke potrošnje pa akcija "Mame potrjujejo", ki je prejela srebrno nagrado Euro Effie.

Na natečaj se je prijavilo 1.413 mam, izbrali pa so jih nato 18 iz šestih držav in jih 10. maja 2013 odpeljali na ogled tovarn v Izoli in Hadžićih ter nato o njihovem ocenjevanju Argetine kakovosti posneli tudi tv-oglas.

Za svojo favoritko so glasovali na spletnem mestu.

"Od mam smo pričakovali odličen odziv, saj so dobile priložnost, da objektivno presodijo, ali proizvodnja Argete dosega njihova stroga merila," je poudaril Enzo Smrekar, član uprave družbe Droga Kolinska d. d. in višji izvršni direktor poslovnega programa Delikatesni namazi.

Ob izhodu iz proizvodnje je mama Manuela Kolar, ki se je za prijavo odločila, ker je želela preveriti, kako nastaja pašteta Argeta, dejala: "Ogled je izpolnil moja pričakovanja, saj je vse tako, kot mora biti. Poskrbljeno je za čistočo in kontrola je zagotovljena." je poudarila Manuela.

Doroteja Burlak se je prijavila iz radovednosti in ker ji je všeč namen projekta. Po ogledu je povedala: "Videle smo celoten proizvodni proces in se natančno seznanile s kontrolo. Izčrpna razlaga me je prepričala, da so sestavine resnično skrbno izbrane, da ni nobenih konzervansov, perja, drobovine in podobnih sestavin." Po obisku proizvodnje je bila navdušena tudi Polona Mikuš: "Ogled proizvodnje je nepozabna izkušnja. Jaz na prvo mesto postavljam čistočo, saj se mi zdi v taki proizvodnji najbolj pomembna. Argetina tovarna v Izoli zagotovo dosega vsa merila in ji podeljujem svoj pečat kakovosti."
 
Saša Leben, direktorica Publicis Groupe Slovenija je dodala: "Za našo agencijo Publicis je to že drugi EURO EFFIE, in oba dobljena EURO EFFIE-ja sta edina slovenska osvojena. Celovito in zelo obsežno komunikacijsko akcijo smo zasnovali skupaj s kolegi iz Makedonije in Bosne in Hercegovine in tako dokazali, da lahko iz Slovenije vodimo projekte s sestrskimi agencijami na več trgih hkrati in z več timi. Ob tej priložnosti bi se zahvalila vsem, ki so sodelovali pri projektu, tako interni ekipi, kot ekipi po drugih državah in seveda naročniku, ki nam je zaupal."
 
Reklamni video je na spodnji povezavi.