SLO bocni levo
SLO bocni desno

Prodaja se (še) Žito

Slovenija

16.09.2014

Začela se je prva faza postopka prodaje Žita, ki je vredno 42,7 milijona evrov. Rok za predložitev nezavezujočih ponudb zainteresiranih je do 31. oktobra do 14. ure.

Slovenski državni holding (SDH) je objavil javno vabilo za izkaz interesa za nakup 51,55-odstotnega deleža v družbi Žito, ki ga skupaj prodajajo Modra zavarovalnica, SDH, KD Skladi, KD Kapital, Adriatic Slovenica in NLB Skladi.

Ne gre samo za (ne)premičninsko vrednost ampak predvsem tudi za številne dokazane blagovne znamke kot so: 1001 cvet, Maestro, Šumi, Gorenjka, Žito, Zlato polje...

V postopku prodaje lahko sodelujejo tako domače kot tuje pravne in fizične osebe. Odpiranje nobenih ponudb v postopku ne bo javno.
 


Trenutna cena delnice je 120 evrov
 
Po pregledu in ovrednotenju ponudb se bo konzorcij prodajalcev odločil, ali bo zainteresirane za nakup Žita povabil v drugo fazo prodaje. V tej bodo lahko opravili skrbni pregled družbe in nato oddali zavezujoče ponudbe.

Trenutna cena delnice je 120 evrov. Družba je tako vredna 42,7 milijona evrov.Vodilne blagovne znamke, kot so Žito, 1001 Cvet, Gorenjka …

Žito, katerega delnice kotirajo na Ljubljanski borzi, je eden od največjih proizvajalcev živil v Sloveniji in jugovzhodni Evropi. Podjetje proizvaja širok spekter izdelkov: pekarske, slaščičarske in mlevske izdelke, zamrznjeno hrano, bombone, žvečilne gumije, čokolado, biskvitno pecivo, testenine, začimbe, čaje in riž.

Družba ima v svojem portfelju vodilne blagovne znamke, kot so Žito, 1001 Cvet, Gorenjka, Šumi, Maestro in Zlato polje. V Sloveniji ima vodilni tržni položaj, njegove blagovne znamke pa so dobro prepoznavne tudi na trgih nekdanje Jugoslavije.

Prodajni konzorcij delnic Žita sestavljajo:  Modra zavarovalnica (prodaja 14,97 odstotka), SDH (12,26 odstotka), KD Kapital (8,92 odstotka), Adriatic Slovenica (0,68 odstotka), delniški sklad KD Dividendni (3,53 odstotka), mešani fleksibilni sklad KD Galileo (5,13 odstotka), evropski delniški sklad KD Rastko (3,77 odstotka) in NLB Skladi (2,29 odstotka).



 Poskočni slon in eksplozivni polž - nova čaja za otroke
 
To sta nova  čaja znamke 1001 cvet. "Eksplozivna češnja cola" in "Poskočna jagoda" sta zabavna nova otroška čaja 1001 cvet.

Namenjena sta samo otrokom (čeprav jih "na skrivaj" lahko pijejo tudi starši), saj sta zaradi svoje posebne recepture manj kisla od običajnih sadnih čajev. Slajenje tako zares ni več potrebno, odlična sta namreč tudi brez sladkorja, česar bodo veseli otroški zobki in osveščeni starši.

Okusa so izbrali otroci iz slovenskih vrtcev in šol, ki so izbrali tudi simpatična energična lika na embalaži. Na policah trgovcev vas bosta zabavala od srede septembra.