SLO bocni levo
SLO bocni desno

Fama Vipava lani povečala prihodke za odstotek in pol

Slovenija

09.01.2015

Fama je kljub manjši prodaji v slovenski trgovini lani ustvarila za dobrih 18 milijonov evrov prihodkov, kar je 1,5 odstotka več kot leta 2013. Investicija izgradnje nove hale.

Načrtovana je bila sicer triodstotna rast prodaje, vendar je na slabši poslovni izid vplivalo tudi deževno poletje in s tem posledično manjša prodaja pijač.
 
Fama je 10. septembra lani v Hrpeljah odprla svoj nov objekt, za trgovino pa si je zelo prizadevala tudi občina. Investicija izgradnje nove hale v Vrhpolju pri Vipavi je bila načrtovana okrog novega leta in bo bistveno olajšala delovne razmere 30 zaposlenim v tem dobičkonosnem centru podjetja.
 
V Hrpeljah pri Kozini so prevzeli v upravljanje večnamenski poslovni prostor in na 150 m2 uredili sodoben market z delikateso in vinotočem. Tako so dopolnili ponudbo na tej lokaciji, ki obsega še restavracijo, pivovarno in prenočišča.
 
Hrpelje do sedaj marketa ni imelo, bo pa tudi zelo dobrodošla postaja turistom na poti proti Reki.V marketu je kupcem na razpolago 4.000 različnih prehrambenih in galanterijskih proizvodov.
 
Fama je že sedaj zelo poznana po domačih proizvodih. Ponuja proizvode multinacionalk originalne kvalitete, saj jih nabavlja na italijanskem tržišču. V mesecu juniju so prenovili in bistveno povečali tudi svoj market v Divači.
 
V vseh marketih pa Fama sedaj namešča v svoje delikatese lesene elemente, ki dajejo občutek dodatne domačnosti. 
 
 
Lemut: "Nova hala - nove možnosti"


"Zadovoljni smo tudi zaradi pridobitve gradbenega dovoljenja za halo v Vrhpolju. Za to smo čakali 9 let in je to toliko slajše. Uresničilo nam bo številne razvojne projekte, ki jih načrtujemo. Zgraditi nameravamo večjo hladilnico," je dejal direktor in solastnik Fame, Aleksander Lemut. V delu nove hale bo locirana hladilnica velikosti 200 m2, ki bo omogočila tudi grosiranje mlečnih in mesnih proizvodov. Investicija bo zaključena v kratkem in bo bistveno olajšala delovne razmere 30 zaposlenim v tem profitnem centru podjetja.

"Zadovoljni smo tudi zaradi pridobitve gradbenega dovoljenja za halo v Vrhpolju. Za to smo čakali 9 let in je to toliko slajše.Uresničilo nam bo številne razvojne projekte, ki jih načrtujemo. Zgraditi nameravamo večjo hladilnico," je dejal direktor in solastnik Fame, Aleksander Lemut.
 
V delu nove hale bo locirana hladilnica velikosti 200 m2, ki bo omogočila tudi grosiranje mlečnih in mesnih proizvodov. Investicija bo zaključena v kratkem in bo bistveno olajšala delovne razmere 30 zaposlenim v tem profitnem centru podjetja.

 
Distributerji za Vipavsko mlekarno?

Fama se lahko pohvali z izjemnim kolektivom, neposredno v svojih objektih pa zaposluje 103 ljudi in 4 v novem marketu (z dodatnimi 8 franžizami in občasnim delom pa prek 200), imajo svoje veleprodajno skladišče, dodatna hala pa se razprostira v velikosti 1.000 m2. Trgovsko podjetje Fama Vipava ima po celotni Primorski že 18 lastnih, podeželskih marketov in dva nakupovalna centra v Sežani in Vipavi. Spomladi so si želeli odpreti še market v Bukovcih, kjer so že imeli podpisano pogodbo, a so jih tam dočakale zemljiške oz. lastniške prepreke in tako je to ena od nalog, ki jih še čakajo.

Letos se želijo na pomlad približati tudi morju v Ankaranu, njihovega prihoda pa si želijo tudi v Brdih, kjer je siva lisa glede njihove prisotnosti na Primorskem. "Mi smo uspeli v prvem polletju prodati za 5 % več kot v istem obdobju lani, kar je zelo razveseljivo, ker je trgovinska panoga v Sloveniji v tem času zabeležila 1,9% padec. Na žalost ni vse idealno, saj nam je vreme v juliju in avgustu malo sesulo prodajo pijače, smo se pa zato usmerili na druge programe in se predvsem povezali z vipavskimi kmeti in v tem trenutku prodajamo tudi njihove domače izdelke. To, da sta ta prodaja in proizvodnja na kvalitetni ravni, nas zelo veseli," je bil v lanski izjavi ob odprtju zadnje trgovine v Hrpeljah upravičeno ponosen Lemut.

Fama ima trenutno več kot 700 aktivnih "eksternih kupcev", največ seveda na Primorskem. Lemut je "izdal" še, da se pogovarjajo z novimi lastniki Vipavske mlekarne, da bi prevzeli distribucijo njihovih izdelkov vsaj za Primorsko, če ne za celo Slovenijo.