SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl postal "Družini prijazno podjetje"

Slovenija

09.09.2014

Družba Lidl Slovenija je konec julija pridobila osnovni certifikat Družini prijazno podjetje in se tako pridružila več kot 130 slovenskim podjetjem in organizacijam, ki so se od leta 2006 vključili v postopek pridobitve tega certifikata.
 
Postopek pridobitve vodi Inštitut Ekvilib, podpirata pa ga Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve ter Evropski socialni sklad. Lidl Slovenija se je zavezal, da bo v naslednjih treh letih sprejel 17 ukrepov s področja organizacije dela, politike informiranja in komuniciranja, razvoja kadrov, vodstvenih veščin in organizacije dogodkov tudi za družinske člane zaposlenih.
 
"Pri oblikovanju ukrepov smo izhajali iz interne raziskave zadovoljstva zaposlenih, ki smo jo izvedli lansko leto. Končne ukrepe je s pomočjo zunanjega svetovalca zavoda Ekvilib oblikovala posebna projektna skupina, sestavljena iz desetih zaposlenih iz prodaje, skladišča in uprave," je dejal Martin Kokol, direktor skupnih služb in član poslovodstva družbe Lidl Slovenija.
 
"Predvsem nam je bilo pomembno, da oblikujemo ukrepe, ki bodo odgovorili na želje naših sodelavk in sodelavcev ter jim omogočili še lažje usklajevanje družinskega življenja in delovnih izzivov. Delo projektne skupine za pridobitev certifikata je bilo zahtevno in odgovorno, saj je bilo vseskozi potrebno upoštevati raznoliko strukturo zaposlenih v družbi in raznolikost delovnih procesov."
 
Med 17 ukrepi, ki so jih sprejeli v Lidlu Slovenija, so tudi: izredni dopust za starše prvošolčkov ob prvem šolskem dnevu, tabori in počitniške aktivnosti za šolarje – otroke zaposlenih, obdarovanje novorojenčkov zaposlenih v podjetju in družinski dan v podjetju.
 
Prav tako bodo ustanovili  skupino, ki se bo ukvarjala z usklajevanjem poklicnih in družinskih obveznosti, za vodje bodo pripravili tudi izobraževanje ne to temo. Zavedajo se namreč,  da zadovoljni zaposleni dosegajo boljše delovne rezultate. V Lidlu pravijo, da je bila že pred pridobitvijo certifikata "Družini prijazno podjetje" praksa podjetja vseskozi usmerjena v oblikovanje delovnega okolja, ki omogoča zaposlenim dobro počutje na delovnem mestu in lažje usklajevanje družinskih in delovnih obveznosti (tako imenovani 'work-life balance'), ki ga med drugim podpirajo tudi s fleksibilnimi oblikami zaposlitve (na primer zaposlitvami za krajši delovni čas). 
 
"Že pred dobrim letom smo omogočili našim zaposlenim možnost, da si privoščijo 'služben odklop' oziroma sabatni dopust, za najmlajše otroke zaposlenih pa že leta skrbimo z vsakoletnim božičnim rajanjem in obdarovanjem, vsako leto izvedemo tudi tradicionalni piknik za zaposlene in podobno. Certifikat Družini prijazno podjetje potrjuje, da smo na dobri poti in nam obenem postavlja izzive za naprej," še dodaja Kokol. 
 
V Lidlu Slovenija se pohvalijo, da je tudi revizorski organ izrekel pohvalo na dobro pripravljen načrt izvedbe v obdobju osnovnega certificiranja. O implementaciji izbranih ukrepov bo Lidl Slovenija vsako leto poročal Inštitutu Ekvilib, izvedbo načrta pa nadzorujejo tudi redne revizije. Po preteku treh let bo v primeru uspešne izvedbe vseh ukrepov sledila podelitev polnega certifikata "Družini prijazno podjetje".
 
Operacijo Certifikat Družini prijazno podjetje delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada.