SLO bocni levo
SLO bocni desno

Okrogla miza z zmagovalci Effie 2012

Slovenija

09.09.2014

 V hotelu Plaza v Ljubljani je potekala okrogla miza z zmagovalci Effie 2012. Predstavili so tudi novosti razpisa za nagrado Effie 2014.
 

S prejemniki zlatih nagrad Effie je na 15.nadstropju v več delih (in sobah) tekla beseda o tem, kakšni so njihovi nasveti za zmagoslavje. Svoje izkušnje so (po)delili: Klavdija Vidic, vodja tržnega komuniciranja pri Si.mobilu, Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja pri Mlekarni Celeia, in Niko Kušar, vodja Službe za tržno komuniciranje pri Telekomu Slovenije.
 
Se še spomnite, katere so bile tiste kampanje, ki so si priborile naslov Zlata Nagrada Effie 2012? Skrivnosti uspeha je na plan kot moderator izvabil Iztok Sila, ustanovitelj podjetja Sila Consulting.

Tina Tomažič, strokovna direktorica Effie 2014 je predstavila ključne novosti razpisa za nagrado Effie 2014 ter podala nasvete in usmeritve za prijavo na razpis.
 
Naslednji v seriji dogodkov, ki se bodo dogajali v hotelu Plaza se bo zgodil 23.septembra, ko bo naslov teme:"Nakupno vedenje in trendi v industriji izdelkov hitre potrošnje v Evropi

Z raziskovalci z AGB Nielsna se bodo dotaknili vprašanj, kako optimistični so potrošniki, kakšna je gospodarska napoved, kakšni so vplivi na industrijo izdelkov hitre potrošnje, razvoj trgovin ter njihova gostota v primerjavi s pomembnostjo, razvoj diskontov in blagovnih znamk v Evropi ter pogledali v nakupne navade evropskih potrošnikov.

Nakupno vedenje in trende v industriji izdelkov hitre potrošnje v Evropi bo predstavila Jelena Doka Cetina, ki je pri AGB Nielsen odgovorna za sodelovanje s trgovci na slovenskem, hrvaškem in bosanskem trgu.
 
Effie Slovenija

Osrednje mesto pri širjenju znanja in spodbujanju uspešnosti in učinkovitosti v tržnem komuniciranju zaseda Effie, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jo je Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) prvič razpisala leta 2001.

Effie prepoznava in nagrajuje najpomembnejše dosežke v tržnem komuniciranju, nagrajuje ideje, ki delujejo, prepoznava katerekoli oblike tržnega komuniciranja, ki prispevajo k uspehu blagovne znamke. Za nagrado Effie se lahko poteguje vsaka ideja, ne glede na uporabljeno tržno-komunikacijsko orodje (touch point) ali njihovo kombinacijo, pod pogojem, da so rezultati dokazani.

Cilji Effie, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, so organizacija strokovno-izobraževalnih dogodkov o učinkovitosti tržnega komuniciranja za različne zadevne ciljne javnosti; kontinuirano komuniciranje, povezano z uresničevanjem poslanstva Effie; organizacija tekmovanja za nagrado Effie, vključitev čim večjega števila tržno-komunikacijskih akcij, objavljenih v razpisnem obdobju, v tekmovalni program; sestava kredibilne žirije in strokovno vodenje ocenjevalnih postopkov; donosno upravljanje Effie, in s tem soomogočanje učinkovitega dela Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ).