SLO bocni levo
SLO bocni desno

Žiriji Effie Slovenija 2018 bo poveljevala Tina Kumelj

Slovenija

11.06.2018

Odprte so prijave za deveto tekmovanje v tržno-komunikacijski učinkovitosti Effie Slovenija. 
 
Prijavljena dela bo ocenjevala dvostopenjska žirija, ki jo bo vodila Tina Kumelj, direktorica marketinga v Ljubljanskih mlekarnah (na fotografiji). Zadnji rok za prijavo akcij je 5. november 2018.
 
"Pričakujem prijave, ki bodo nedvoumno pokazale, da dobre, inovativne, kreativne ideje, ki izhajajo iz poznavanja trga, vpogleda potrošnika, kot so pričakovanja, potrebe, nakupno vedenje in medijska potrošnja, in so osnovane na pravilno zastavljeni marketinški strategiji, ter izvedene na pravi način, prispevajo k vrednosti poslovanja," je za MM povedala Kumeljeva.
 
Žiriranje vidi tudi kot priložnost, da marketinški strokovnjaki z veliko izkušnjami in referencami, skozi proces žiriranja primerov dobre prakse, sooblikujejo marketinško stroko. "Veselim se konstruktivnih razprav in možnosti, da bomo ob pregledovanju prijav dobili pravi vpogled v stanje stroke danes in kako daleč smo jo razvili v zadnjih desetletjih. Javno bomo nagradili tiste, ki delajo najboljše, najučinkovitejše projekte, ki prispevajo k razvoju marketinške funkcije, ne samo panožno ampak tudi utrjujejo njen pomen v poslovnem svetu," pravi Kumeljeva.
 
Prijavitelji lahko dela prijavijo v osmih izdelčnih in storitvenih kategorijah ter v šestih posebnih kategorijah.
 
Ocenjevanje tržno-komunikacijskih akcij bo 6. decembra 2018 najprej opravila prvostopenjska žirija v sestavi: Tina Kumelj, predsednica žirije Effie Slovenija 2018, direktorica marketinga, Ljubljanske mlekarne,Mojca Goršič,vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje, A1 Slovenija, Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, NLB ,Tine Lugarič, kreativni direktor, LunaTBWA, Gregor Memedović, direktor, Next Media, Nataša Mithans, direktorica, Vareo, Jasna Potrata, vodja oddelka za komunikacije, Innovatif, Karmen Rodman, direktorica strateškega marketinga, Pivka perutninarstvo, Irena Setinšek, izvršna direktorica, Mediana, Urška Tuškej Lovšin, docentka na Katedri za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi, FDV.

Izmed akcij, ki se bodo uvrstile med finaliste, bo 2. februarja 2019 izbrala nagrajence drugostopenjska žirija v sestavi: Tina Kumelj, predsednica žirije Effie Slovenija 2018, direktorica marketinga, Ljubljanske mlekarne, Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP namazi, Atlantic Grupa / Droga Kolinska, Romana Dernovšek, predsednica uprave, Loterija Slovenije, Mateja Gramc Debeljak, direktorica, PHD Slovenija, Matjaž Klipšteter, direktor, Taktik, Gregor Kosi, generalni direktor, Lidl Slovenija, Aleš Muhič, direktor trženja, PRO PLUS, Petra Muth Zupanc, direktorica Tržnega komuniciranja, Pristop, Boštjan Napotnik, kreativni direktor, Futura DDB, Samo Ošina, direktor Strateške poslovne enote Množični trg, Telekom Slovenije,, Viktorija Radojević , izvršna direktorica marketinga in razvoja, Mercator, Jernej Špende, strateški direktor, Grey Ljubljana in Eva Šterk, Head of Strategic Planning, Publicis One Slovenija.