SLO bocni levo
SLO bocni desno

Rok za oddajo del na Zlatem bobnu se izteka

Slovenija

04.09.2014

Rok za prijave del na 21. Zlati boben v Grand Hotelu Bernardin v Portorožu se izteka danes opolnoči.
 
Mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, eden največjih oglaševalskih festivalov v Evropi, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, bo letos potekal med 7. in 10. oktobrom v Grand Hotelu Bernardin v Portorožu.
 
Prijave za dela in osebne udeležbe so odprte, rok za prijavo del je 4. september, rok za ugodnejšo osebno udeležbo pa 16. september. Tema letošnjega Zlatega bobna bo "Kreativnost, vsebina in sreča" (Creativity, Content and Happiness).

V zadnjih 20-ih letih je Zlati boben privabil preko 26.000 strokovnjakov iz več kot 40-ih držav po svetu, preko 36.000 prijavljenih del pa se je potegovalo za prestižne nagrade Zlatega bobna. Festival Zlati boben je s ponosom gostil številne znane osebnosti iz sveta oglaševanja in drugod, ki so bili govorci, člani in predsedniki žirij.
 
Leta 2010 je festival Zlati boben prvič počastil svoje najbolj zveste in strastne podpornike na Zidu slavnih Zlatega bobna. Od takrat vsako leto novo ime prejme to čast. Zid slavnih Zlatega bobna ponosno krasijo naslednja imena: Jure Apih, dolgoletni predsednik in trenutni častni predsednik Zlatega bobna, Adrian Botan, Farid Chehab, Michael Conrad, Ivan Čimburov, Meta Dobnikar, Ami Hasan, Jan Mariusz Demner, Jirži Mikeš, Juli Nemes(+), Milka Pogliani, Daniel Ružička, Dragan Sakan(+), Juraj Vaculik, Vital Verlič, Darek Zatorski in Jarek Ziebinski.
 
 

Noovo tekmovanje za mlade kreativce, rok za oddajo del 19.september

Organizatorji oglaševalskega festivala Zlati boben so v sodelovanju z madžarsko agencijo DDB Budapest in organizacijo Global Development s sedežem v Švici razpisali natečaj za mlade kreativce "Beat the Drum for Change". Za predstavitev ideje lahko kreativci pripravijo video posnetek ali predstavitev v power pointu, pri čemer so to lahko kompleksnejša akcija, aktivacija v digitalnih/družbenih medijih, plakat ali enkratni dogodek, ki bi poskrbel za odmevnost v medijih. Rok za oddajo predstavitve je 19. september 2014.
Zmagovalec (ali zmagovalna ekipa) bo preživel vikend v Berlinu, kjer ga bo gostila agencija DDB Group Germany. Drugo- in tretjeuvrščeni pa bo prejel brezplačno kotizacijo za Zlati boben 2015.