Plastika Skaza bo na svetovni trg prvič ponesla plastične izdelke z bleščicami. Od petka do torka na sejmu v Parizu.
Na enem največjih trendseterskih sejmov Maison&Objet v Parizu, ki se bo odvijal od petka, 5. septembra, do torka, 9. septembra 2014, se bo Plastika Skaza tokrat predstavila že drugič.
Na internacionalnem sejmu bo 3451 razstavljavcev na 250.000 kvadratnih metrih. Velenjsko podjetje, ki je lani prodrlo na sejem prvič na svetu s plastičnimi izdelki v zlati in srebrni barvi, se letos podajajo na trg z novo novostjo: bleščicami v plastičnih gospodinjskih izdelkih, ki so v inovativnih linijah Cubix in Contessa. Gre za oblikovane izdelke slovenskih oblikovalcev.
"Naša prednost je, da na trg prihajamo vsako leto z več linijami novih izdelkov, tudi do pet. Običajno imajo podjetja na leto na novo le eno linijo ali dve liniji. Za nas ni dovolj, da smo prisotni na sejmu, ampak soustvarjamo svetovne trende v plastičnih izdelkih. Že lani smo na sejmu izstopali. Zato je za nas vsakoletni izziv, da ustvarimo nekaj novega in smo korak pred drugimi. Vedno bolj opažam, da ljudje želijo plastične izdelke, vendar v živih barvah, kar že imamo, in v eleganci, kar pa je sploh značilnost naših izdelkov," je izpostavila direktorica podjetja Tanja Skaza.
| O podjetju Podjetje Plastika Skaza je že več kot 35 let del razvoja Šaleške doline, zaposluje več kot 200 ljudi. Podjetje je razvojno usmerjeno, ki za znane multinacionalke, kot so Ikea, Gorenje in Landis&Gyr. Razvijajo in posledično tudi proizvajajo izdelke, ki so produkt lastnega razvojnega oddelka. Poleg razvojne naravnanosti v podjetju velik poudarek dajejo na želje kupcev. Razvili so tudi lastni blagovni znamki Organko, kuhinjski koš za ločevanje bioloških odpadkov, in Cuisine – C! Style your home, linijo kuhinjskih dizajnerskih izdelkov. V 90 % se izdelki izvozijo na trge Evrope, Rusije, ZDA in Kitajske. Podjetje je pred kratkim dobilo tudi nagrado Managerkam prijazno podjetje, ki ga podeljuje Združenje Manager. |