Letošnja konferenca medijskih trendov SEMPL poteka s sloganom "Prerojeni".Letošnja konferenca SEMPL je že šestnajsta zapored. Znani govorci se bodo v skladu z letošnjim sloganom "Prerojeni" (Reborn) posvetili ponovnemu rojstvu medijsko-komunikacijske panoge kot posledici nenehnih tehnoloških inovacij in družbenih sprememb.
| V ožjem izboru za nagrade Sempler 26 del Osemčlanska mednarodna žirija dvanajstega tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta je izmed 65 prijavljenih del izbrala 26 finalistov. Kar 22 del, ki so prišla v ožji izbor, so prijavili slovenski prijavitelji, štirje finalisti pa so iz Srbije. Med agencijami z največ prijavljenimi deli v ožjem izboru sta OmnicomMediaGroup in skupina Pristop, med oglaševalci pa Nova KBM, Abanka in Renault. V Portorožu se je danes sestala osemčlanska mednarodna žirija pod vodstvom Vesne Beganović, ustanoviteljice in direktorice oglaševalske agencije Via Media iz Sarajeva, ki je med 65 prijavljenimi deli na tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta izbrala 26 finalistov. Nagrade sempler v šestih tekmovalnih kategorijah in nagrada veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta bodo svečano podeljene v okviru dvodnevne konference medijskih trendov (SEMPL), ki se je začela danes, 27. novembra 2014, v GH Bernardin v Portorožu. Podelitev bo konec prvega konferenčnega dne Sempla, ob 20.30, pospremil pa jo bo avdiovizualni nastop skupine Loudspeaker Alliance in kreativnega dueta Kaja in Lea. |


