SLO bocni levo
SLO bocni desno

Gosak:"Paloma vlaga v proizvodne zmogljivosti"

Slovenija

06.11.2015

Ustvarili so preko 63 milijonov evrov prihodkov od prodaje.Rezultat iz rednega poslovanja je nižji od načrtovanega, kljub temu pa bo Paloma leto zaključila s pozitivnim rezultatom.

Paloma je v prvih devetih mesecih letošnjega leta ustvarila preko 63 milijonov evrov prihodkov od prodaje, kar je 4 odstotke manj kot lani in manj od načrtovanega.
 
Paloma povečuje prodajo izdelkov pod lastno blagovno znamko na strateških trgih, na področju trgovskih blagovnih znamk, kjer je opustila nedonosne posle, pa načrtuje uresničevanje pridobljenih naročil do konca leta.
 
V Sloveniji so uspeli povečati prodajo za 3 odstotkev primerjavi z enakim obdobjem lani, prodaja izdelkov pod lastno blagovno znamko pa je večja za 5 odstotkov kot v enakem obdobju lani.
 
Rast prodaje izdelkov z lastno blagovno znamko z višjo dodano vrednostjo je rezultat prenove izdelkov in optimizacije asortimentov ter intenzivnih tržno-prodajnih aktivnosti, ki se nadaljujejo tudi v zadnjem kvartalu.

Rezultat iz rednega poslovanja v prvih devetih mesecih znaša nekaj več kot 1 milijon evrov in je nižji od načrtovanega. Na nižji rezultat v letošnjem letu vplivajopredvsem cene celuloze, najpomembnejše surovine Palominih izdelkov, ki so bil zaradi krepitve tečaja ameriškega dolarjakonec septembra 11 odstotkov višje kot v pričetku leta 2015, v prvih devetih mesecih 2015 pa za 21 odstotkov višje kot v enakem obdobju lani. S številnimi komercialnimi ukrepi so v Palomi uspeli zmanjšati negativen učinek cene celuloze. Prav tako se izvajajoše naprej drugi ukrepi za optimizacijo poslovanja in zniževanje stroškov, s katerimi so uspeli skupaj prihraniti 2,5 milijona evrov.

Tadej Gosak (na fotografiji), predsednik uprave, je ob tem povedal: "V tretjem kvartalu nadaljujemos stabilnim poslovanjem in načrtujemo, da bomo tudi letos zaključili s pozitivnim rezultatom. Z ukrepi smo uspeli zmanjšati učinke cen celuloze in dosegli povišanje prodaje v segmentu blagovne znamke Paloma "away from home", kjer dosegamo boljše rezultate kot lani. V skladu z napovedmi pa pričakujemo, da se bo trend rasti cen celuloze nadaljeval tudi v prihodnjem letu. Za doseganje pozitivnega poslovanja in za zagon novega razvojnega cikla je nujno potrebno, da v Palomi nadaljujemo s prestrukturiranjem in da pridobimo svež kapital za investicije sedaj. Vlaganje v proizvodne zmogljivosti in energetsko učinkovitost nam bo prineslo večjo prilagodljivost, boljše delovne pogoje in konkurenčnost na trgih, kjer smo si zastavili vodilno mesto inovativnega proizvajalca in ponudnika visokokakovostnih higienskih papirnih izdelkov."
 

Na kratko o Palomi

Družba Paloma, v kateri ima danes delo 745 ljudi, je delniška družba s 140 letno tradicijo proizvodnje in trženja higienskih papirnih izdelkov v Evropi. Je pretežno izvozno naravnano podjetje, prisotno na več kot 30 tujih trgih. Na področju jugovzhodne Evrope se redno umešča med 15 najmočnejših blagovnih znamk v kategorijah široke potrošnje. Letno družba proizvede okrog 68.000 ton higienskih papirjev, ki jih predela v toaletni papir, brisače, robčke in serviete za uporabo v gospodinjstvih in za profesionalno uporabo v segmentu izven doma. Podjetje vzdržuje visoke standarde kakovosti poslovanja in izdelkov ter je v svojem delovanju trajnostno in družbeno odgovorno naravnano.