
Paloma je v prvih devetih mesecih letošnjega leta ustvarila preko 63 milijonov evrov prihodkov od prodaje, kar je 4 odstotke manj kot lani in manj od načrtovanega.
Rezultat iz rednega poslovanja v prvih devetih mesecih znaša nekaj več kot 1 milijon evrov in je nižji od načrtovanega. Na nižji rezultat v letošnjem letu vplivajopredvsem cene celuloze, najpomembnejše surovine Palominih izdelkov, ki so bil zaradi krepitve tečaja ameriškega dolarjakonec septembra 11 odstotkov višje kot v pričetku leta 2015, v prvih devetih mesecih 2015 pa za 21 odstotkov višje kot v enakem obdobju lani. S številnimi komercialnimi ukrepi so v Palomi uspeli zmanjšati negativen učinek cene celuloze. Prav tako se izvajajoše naprej drugi ukrepi za optimizacijo poslovanja in zniževanje stroškov, s katerimi so uspeli skupaj prihraniti 2,5 milijona evrov.
Tadej Gosak (na fotografiji), predsednik uprave, je ob tem povedal: "V tretjem kvartalu nadaljujemos stabilnim poslovanjem in načrtujemo, da bomo tudi letos zaključili s pozitivnim rezultatom. Z ukrepi smo uspeli zmanjšati učinke cen celuloze in dosegli povišanje prodaje v segmentu blagovne znamke Paloma "away from home", kjer dosegamo boljše rezultate kot lani. V skladu z napovedmi pa pričakujemo, da se bo trend rasti cen celuloze nadaljeval tudi v prihodnjem letu. Za doseganje pozitivnega poslovanja in za zagon novega razvojnega cikla je nujno potrebno, da v Palomi nadaljujemo s prestrukturiranjem in da pridobimo svež kapital za investicije sedaj. Vlaganje v proizvodne zmogljivosti in energetsko učinkovitost nam bo prineslo večjo prilagodljivost, boljše delovne pogoje in konkurenčnost na trgih, kjer smo si zastavili vodilno mesto inovativnega proizvajalca in ponudnika visokokakovostnih higienskih papirnih izdelkov."


