Paloma je v prvih šestih mesecih letos ustvarila 44 milijonov evrov prihodkov, kar je 9 odstotkov več kot v enakem obdobju lani in 2 odstotka več kot so načrtovali.
To je rezultat osredotočenega dela na trgu ter intenzivnih trženjsko-prodajnih aktivnosti, s katerimi so uspeli dvigniti prodajo izdelkov pod blagovno znamko Paloma. Z opustitvijo nedobičkonosnih programov so optimizirali ponudbo, hkrati pa potrebujejo investicije v povečanje proizvodnih kapacitet, saj priložnosti na tržišču presegajo trenutne zmožnosti proizvodnje.
Nadaljujejo tudi s poslovnim in finančnim prestrukturiranjem. V okviru projekta zniževanja stroškov so dosegli prihranke v vrednosti 2,3 milijona evrov, prav tako pa še vedno zmanjšujejo zapadle obveznosti do dobaviteljev, ki so jih do sedaj uspeli zmanjšati za 40 odstotkov. Zaradi vseh navedenih aktivnosti so v prvem polletju dosegli čisti dobiček pred davki v vrednosti 1,4 milijona evrov.
Izjava predsednika uprave Tadeja Gosaka: "Pri našem delovanju imamo v fokusu pet strateških usmeritev, ki smo si jih zastavili v preteklem letu in s katerimi želimo dvigniti Palomo ponovno med vodilne na trgu. Najprej je to osredotočanje na blagovno znamko Paloma in na proizvodnjo visokokakovostnih izdelkov. Potem smo opredelili strateške trge, na katerih smo intenzivno izvajali tržno-prodajne aktivnosti. Velik poudarek smo namenili notranjemu in zunanjemu komuniciranju in jasno opredelili, s katerimi dejavnostmi se Paloma v prihodnje ne bo ukvarjala. Ključne aktivnosti za sedanje boljše rezultate pa so povezane s poslovno odločitvijo o prodajnem asortimentu in cenah izdelkov." |
V Palomi vsa razpoložljiva sredstva vlagajo v nujno potrebne izboljšave in posodobitve proizvodnje, da bi lahko še bolj aktivno zadovoljevali potrebe trga. Zaradi povečanih naročil so tudi dodatno zaposlovali in skupaj z najetimi delavci v prvi polovici leta število zaposlenih okrepili za 44.
Z investicijo v ovijanje matičnih zvitkov so pridobili na kakovosti proizvedenega papirja in znižali stroške odpada v papirni konfekciji. Prav tako se odvija intenzivna faza izboljševanja procesov in uvajanja sodobnejših in bolj prilagodljivih temeljev poslovanja. Celotno poslovanje na podlagi prepoznavnosti blagovne znamke prilagajajo strateškim trgom, kjer vidijo največjo možno rast, to so Romunija, Bolgarija, Češka, Slovaška, Madžarska, Avstrija idr.
Ocenjujejo, da bodo leta 2014 tržni delež na teh ključnih strateških trgih in osnovnih programih blagovne znamke Paloma povečali. Prenova blagovne znamke in predstavitev prenovljenega portfelja izdelkov Paloma ter spodbujanje povpraševanja po Palominih izdelkih je tudi trenutno glavna prioriteta Palome.
S prenovljeno blagovno znamko Paloma predstavlja nove visokokakovostne izdelke, ki ponujajo uporabniku rešitve za njihove vsakodnevne potrebe. S prvimi novimi izdelki so prišli na trg že junija. Z izdelki svoje blagovne znamke v Palomi ta hip ustvarijo 55 odstotkov prihodkov, preostanek prihodkov pa z izdelki trgovskih blagovnih znamk, ki jih večinoma izdelajo za kupce v Zahodni Evropi, največ v Nemčiji ter s prihodki od prodaje polizdelkov.