Lidlova blagovna znamka Sol&Mar, ki se je na Lidlovih policah znašla ta teden in bo prisotna do razprodaje zalog, prinaša vpliv občutja temperamenta tamkajšnjih prebivalcev in seveda tudi bogastva okusov tradicionalnih jedi.
V akciji Sol&Mar, ki kupce pričakuje v največjem Lidlovem Iberskem tednu, bodo kupce privabljali z okusi iz iberskega polotoka – tu so tapasi, morski sadeži, siri, mesne specialitete, olive, paella, pripravljene španske in portugalske jedi, oljčno olje, odlična vina in slaščice za še tako zahteven okus, za skok v sončne morske kraje pa bodo poskrbeli tudi neprehrambni izdelki, ki spremljajo njihovo prodajno akcijo.
Ponudbo so v petek, nekaj dni pred začetkom akcije, predstavili tudi na Odprti kuhinji na ljubljanski Osrednji tržnici. Obiskovalcem so ponudili paello in sangrijo, izkupiček od prodaje pa je bil namenjem dobrodelnemu projektu "
Siti besed".
Na spletni strani družabnega omrežja
Facebook Lidl Slovenija so pripravili tudi zanimivo nagradno igro Od Barcelone do Lizbone – vsak dan lahko kupci odgovorijo na novo nagradno vprašanje o Španiji in Portugalski ter se potegujejo za dnevno nagrado, paket izdelkov Sol&Mar, ter se uvrstijo v žreb za glavno nagrado, potovanje po Španiji za dve osebi v izvedbi turistične agencije Sonček.
Odkrijte šarm okusov iz prečudovitih krajev, ki jih zaznamuje gostoljubje, očarljivost in ljubezen do dobre hrane, živahne glasbe ter nogometa!