SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl predstavlja okuse iberskega polotoka

Slovenija

30.07.2014

Lidlova blagovna znamka Sol&Mar, ki se je na Lidlovih policah znašla ta teden in bo prisotna do razprodaje zalog, prinaša vpliv občutja temperamenta tamkajšnjih prebivalcev  in seveda tudi bogastva okusov tradicionalnih jedi. 
 
V akciji Sol&Mar, ki kupce pričakuje v največjem Lidlovem Iberskem tednu, bodo kupce privabljali z okusi iz iberskega polotoka – tu so tapasi, morski sadeži, siri, mesne specialitete, olive, paella, pripravljene španske in portugalske jedi, oljčno olje, odlična vina in slaščice za še tako zahteven okus, za skok v sončne morske kraje pa bodo poskrbeli tudi neprehrambni izdelki, ki spremljajo njihovo prodajno akcijo.
 
Ponudbo so v petek, nekaj dni pred začetkom akcije, predstavili tudi na Odprti kuhinji na ljubljanski Osrednji tržnici. Obiskovalcem so ponudili paello in sangrijo, izkupiček od prodaje pa je bil namenjem dobrodelnemu projektu "Siti besed".
 
Na spletni strani družabnega omrežja Facebook Lidl Slovenija so pripravili tudi zanimivo nagradno igro Od Barcelone do Lizbone – vsak dan lahko kupci odgovorijo na novo nagradno vprašanje o Španiji in Portugalski ter se potegujejo za dnevno nagrado, paket izdelkov Sol&Mar, ter se uvrstijo v žreb za glavno nagrado, potovanje po Španiji za dve osebi v izvedbi turistične agencije Sonček.
 
Odkrijte šarm okusov iz prečudovitih krajev, ki jih zaznamuje gostoljubje, očarljivost in ljubezen do dobre hrane, živahne glasbe ter nogometa!