Balažič: "Prevzem Agrokorja nas je naredil še bolj konkurenčne"
Slovenija
21.11.2014
Imate vpogled v to, kako uspešni ste pri prodaji slovenskih izdelkov?
Niso vse slovenske zadeve dražje. Potrošnik tudi v krizi raje izbere domače blago, tako da se ti izdelki prodajajo dobro.
Bodo jutra, kot je današnje, postala stalnica in boste slovenske zajtrke delili tudi drugod?
Letos smo se odločili, da bomo vse skupaj organizirali na tak način, v prihodnje pa razmišljamo celo o tednu slovenskega zajtrka.
Danes je v ospredju spodbujanje domačih izdelkov, ki pa bi v prihodnje zaradi novega lastnika lahko doživeli padec prodaje.
Mercator ima v svojem 'DNK-ju' zapisano najvišjo ponudbo slovenskih izdelkov. Tako bo tako tudi v bodoče, saj to potrošnik od nas pričakuje. Že deset let nazaj smo prvi uvedli slovensko košarico, dve leti nazaj smo želeli okrepiti te dejavnosti, da niso le komunikacijske, ampak imajo za seboj neko vsebino. Intenzivno smo okrepili sodelovanje z dobavitelji prek projekta 'Slovenska tržnica', iz leta v leto podpisujemo vedno več pogodb s slovenskimi dobavitelji, ker si želimo zagotoviti kakovostno domačo zelenjavo in sadje. Tako krepimo tržno pozicijo, kakovost izdelkov za potrošnika in slovensko proizvodnjo.
Kje se vam ta prizadevanja poznajo?
Odkup sadja in zelenjave v tretjem četrtletju letos je bil najvišji v zgodovini podjetja. Vsako četrtletje ta odkup zraste za 10-12 odstotnih točk, tako da smo lahko kar zadovoljni.
Kmalu bo v Beogradu na sporedu 1. FMCG konferenca revije InStore. Ste seznanjeni s tem? Kakšno je vaše mnenje?
Seveda sem seznanjen in tudi vem, da tja odhajajo moji sodelavci. Dejali so mi, da je zelo kakovostna, tako z vidika predavateljev, kot tudi publike.
Mercator je v tem letu dobil novo lastništvo. Kje mislite, da bodo kupci najhitreje občutili razliko?
Kupci bi morali to občutiti praviloma pozitivno. Večji trgovec bomo, bolj smo posledično konkurenčni. Ponujali bomo izdelke, ki bodo cenovno konkurenčni, tako da s tega vidika ne vidim, drugega, kot koristi za potrošnika.


